۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85385819
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رأی اولی‌ها آغازگر حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب و تعالی کشور هستند

رباط کریم - ایرنا - فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: رأی اولی‌ها آغازگر حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب، خون شهدا و رشد و تعالی کشور هستند.

به گزارش ایرنا، امید احمدی روز سه شنبه در همایش رأی اولی های پسر شهرستان رباط کریم اظهار داشت: حدود سه هزار رأی اولی داریم، این افراد نخستین مشارکت سیاسی خود را تجربه و شوق و شور بیشتری هم ایجاد خواهند کرد.

وی افزود: نوجوانان و جوانان با توجه به اقتضای زمان تاثیرگذار در سرنوشت کشور هستند چه در زمان جنگ تحمیلی که جان خود را فدا کردند و چه اکنون که با حضور و مشارکت حداکثری در آینده سیاسی کشور نقش اساسی ایفا می کنند.

فرماندار شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: رأی اولی ها علاوه بر مشارکت حداکثری باید حلقه اتصال مدرسه، خانواده و جامعه برای حضور در انتخابات باشند.

احمدی یادآور شد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است و رای اولی ها با شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق های رأی آینده خود را رقم بزنند و ثابت کنند که دشمن نمی‌تواند ذره‌ای در سرنوشت آنها دخالت کند.

رأی اولی‌ها آغازگر حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب و تعالی کشور هستند

همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، جشن اعیاد شعبانیه و رأی اولی های شهرستان رباط کریم ویژه دانش آموزان پسر شهرهای رباط کریم، پرند و نصیرشهر با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی، فرماندار، امام جمعه پرند، فرمانده سپاه حیدر کرار (ع) پرند، مسئولان شهرستان، مدیران و معلمان و دانش آموزان در سالن چندمنظوره انقلاب اسلامی شهرک سلام شهر پرند برگزار شد.

در پایان این همایش برخی دانش آموزان با طرح سوال در جلسه پرسش و پاسخ، سوالاتی را در خصوص انتخابات و رای اولی ها و نقش آنها در آینده کشور مطرح و پاسخشان را از حجت الاسلام شهاب مرادی دریافت کردند.

گفتنی است رای اولی های دختران فردا چهارشنبه در شهر رباط‌کریم برگزار می‌شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان رباط کریم به همراه شهرستان بهارستان یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha