۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۲
کد خبر: 85385854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ قاچاقچی مواد مخدر در تایباد خراسان رضوی دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد این استان دستگیر و از آنها بیش از ۸۰ کیلوگرم تریاک، هروئین و حشیش کشف شد.

سردار مجید شجاع روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مرزبانان هنگ تایباد در ۷۲ ساعت گذشته در عملیات جداگانه، ۴۵۹ بسته آب بندی شده تریاک، هروئین و حشیش به وزن پنج کیلو و ۱۶۵ گرم را کشف کردند که هشت قاچاقچی بدین طریق دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست و کنترل ۱۷ شهریور نیز در عملیات دیگری از یک تبعه افغانستانی ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در کف کفش ها و کنار ران پایش جاسازی کرده بود را کشف و این فرد نیز دستگیر شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مرزبانان استان با رصد اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مأموران استان های جنوبی کشور، بیش از ۷۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از ۲ دستگاه خودرو کشف کردند که یک قاچاقچی نیز در این عملیات دستگیر شد.

شجاع تاکید کرد: مرزبانان این فرماندهی قاطعانه در برابر سوداگران مرگ که قصد ضربه زدن به جوانان این کشور را دارند، ایستاده و برخورد مقتدرانه با آنها خواهند داشت.

خراسان رضوی از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha