استاندار فارس: فرآیندهای اداری استاندارد شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس بر ضرورت استانداردسازی فرآیندهای اداری تاکید کرد و گفت: انجام امور اداری و سایر فرآیندهای مرتبط با آن خود باید یک زمان مشخص داشته باشد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، سه شنبه در جلسه شورای استاندارد استان در شیراز افزود: با توجه به اینکه اداره کل استاندارد استان با تعداد کم پرسنل و کارشناسان مواجه است لذا ضرورت دارد که واحدی به نام استاندارد در هر یک از دستگاه‌ها و سازمان ها تعریف شود.

او ادامه داد: نحوه ارتباط این واحد با سازمان متولی و سازمان استاندارد و شیوه‌های همکاری‌های دو جانبه به نحوی تدوین شود تا شاهد افزایش کیفیت محصولات و ارائه خدمات با بالاترین میزان استاندارد باشیم.

وی، بر ضرورت رعایت استاندارد در همه زمینه‌ها به ویژه مسائل مرتبط با سلامت شهروندان تاکید کرد و گفت: به هیچ عنوان در مواجهه با مسائلی که با امنیت و سلامت مردم سروکار دارد نباید اغماض و کوتاهی مشاهده شود.


استاندار فارس گفت: موازی کاری ها سرمایه کشور و وقت افراد را اتلاف می کند که باید هر چه سریع‌تر این موضوع برای یک‌بار تعیین تکلیف شود.

ایمانیه افزود: یکی از مسائلی که نیاز به استاندارد و چارچوب مشخص دارد، فرآیند و بروکراسی اداری است و نباید به بهانه انجام استاندارد این فرآیندها طولانی شود.

وی اظهار کرد: قسمتی از اعتبارات حوزه استاندارد صرف تفهیم مفهوم استاندارد و تبلیغ آن شود تا این مهم به مطالبه عموم مردم تبدیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha