دستاوردهای برجسته دولت با تولید محتوای اثرگذار برای مردم منعکس شود

بجنورد_ایرنا_رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با بیان اینکه کار رسانه و روابط عمومی یک هنر است،گفت: روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی اقدامات و دستاوردهای برجسته را با تولید محتوای اثرگذار برای مردم تبیین و منعکس کنند.

به گزارش ایرنا، حسن ناهیدی عصر سه شنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به اهمیت و نقش شورای اطلاع رسانی، بر برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند بودن تبلیغات در جهت جلب مشارکت حداکثری و گفتمان سازی تاکید کرد.

وی افزود: احساس ایفای نقش در تعیین سرنوشت خود از سوی مردم مشارکت حداکثری را در انتخابات پیش رو رقم خواهد زد.

ناهیدی با تشریح برخی از دستاوردها و اقدامات موثر صورت گرفته، در این راستا، تبلیغات و اطلاع‌رسانی هنرمندانه را مهم دانست و گفت: باید از ظرفیتهای همه دستگاهها و نهادها در تبلیغات و تولید محتوای اثرگذار و خلق مشارکت حداکثری استفاده کرد.

۹۲۶ شعبه اخذ رای در استان خراسان شمالی راه اندازی می‌شود

وی انتخابات را به عنوان سرمنشاء بسیاری از تحولات در سرنوشت ملت ها عنوان کرد و اظهار داشت: برای تسهیل در دسترسی رای دهندگان به شعب اخذ رای، ۸۶ شعبه در استان، نسبت به دوره قبل اضافه شده است.

ناهیدی افزود: ۹۲۶ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در استان در یکهزار و ۵۷۹ نقطه جمعیتی، رای گیری را انجام خواهند داد و هیچ نقطه جمعیتی در استان وجود ندارد که شعبه اخذ رای برای آنجا پیش بینی نشده باشد.

افزایش ۶۵ درصدی تایید صلاحیت‌ها در خراسان شمالی

وی با بیان این که تایید صلاحیت نامزدها با سلایق سیاسی مختلف زمینه حضور حداکثری را فراهم می‌کند، افزود: تاکنون صلاحیت ۱۰۹ نفر از نامزدها تایید شده است و این رقم افزایش ۶۵ درصدی را نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد.

ناهیدی بر تسهیل روند رای گیری برای رای دهندگان در این دوره از انتخابات تاکید کرد و گفت: در این دوره نیازی به ممهور شدن شناسنامه نیست، سایر مدارک هویتی مثل گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت سربازی و کارت ملی نیز در احراز هویت رای دهندگان، معتبر است.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی یادآورشد: برای رای به نامزدهای مجلس شورای اسلامی و داوطلبین مجلس خبرگان از یک تعرفه استفاده می‌شود.

در این نشست هریک از اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات ، دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کردند و مواردی را با مشخص نمودن متولی اجرای آن مصوب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha