۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۵۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85386091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۴۲ اثر به جشنواره ملی رویش ارسال شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۵۶
کد خبر: 85386091
۶۴۲ اثر به جشنواره ملی رویش ارسال شد

خرم آباد _ ایرنا _رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: ۶۴۲ اثر به پنجمین جشنواره ملی رویش ارسال و ۳۳ اثر در سامانه یازدهمین جشنواره ملی رویش ثبت شد.

به گزارش ایرنا عبدالصمد حمیدی روز سه شنبه در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی رویش بیان کرد: از مجموع آثار ارسال شده به این جشنواره ۱۶۶ اثر به مرحله داوری این جشنواره راه یافت که ۲۲ کانون در مرحله دانشگاهی موفق به کسب رتبه شدند و ۳۳ اثر در سامانه یازدهمین جشنواره ملی رویش ثبت شد.

وی اظهار داشت: جشنواره رویش در ۲ بخش رقابتی(اصلی) شامل کانون برگزیده، برنامه‌ها و چهره‌های خلاقانه کانون‌ها، جایزه مسئولیت اجتماعی "حسین‌علی مرادی"، گفت‌وگوی دانشجویی و کرسی آزاداندیشی و بخش غیررقابتی داخلی شامل چهره‌های موفق کانون برگزار شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای لرستان با بیان اینکه این جشنواره همزمان با یازدهمین جشنواره ملی رویش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده است، افزود: با فراخوان پنجمین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۶۴۲ اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۵۴۱ اثر مربوط به بخش رقابتی و ۱۰۱ اثر مربوط به بخش غیر رقابتی با موضوع چهره‌های موفق کانونی بود.

حمیدی با اشاره به راهیابی ۱۶۶ اثر به داوری مرحله اول این جشنواره، ادامه داد: این جشنواره ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان افزود: داوری آثار رسیده به دبیرخانه را هفت نفر بر عهده داشتند و ۲۲ کانون در مرحله دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای موفق به کسب مقام‌های اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر شدند و از بین آثار داوری شده‌، ۳۳ اثر در سامانه یازدهمین جشنواره ملی رویش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ثبت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha