۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۰
کد خبر: 85386154
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران ایرنای قم رتبه های برتر جشنواره زائران کریمه را کسب کردند

قم- ایرنا- ۲ نفر از خبرنگاران ایرنا در استان قم موفق به کسب رتبه های برتر در دومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین اختتامیه این جشنواره که شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی و اصحاب رسانه در تالار شهید آوینی قم برگزار شد، محمد جهانگیریان خبرنگار ایرنا در قم با اثر «ندای لبیک یا مهدی همراه با عطر یاس نبوی در میعادگاه عاشقان» رتبه اول بخش خبر را کسب کرد.

هم چنین رضا علیمحمدی دیگر خبرنگار ایرنا در قم، با اثر «تنگه قاهان، بهشتی چهار فصل در دل کویر قم» در بخش گزارش موفق به کسب رتبه دوم شد.

حدود ۳۰ رسانه در دومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه شرکت کردند که در بخش های خبر، گزارش ، مصاحبه و اینفوگرافی برگزار شد.

در بخش ویژه این جشنواره نیز از خبرگزاری ایرنا مرکز قم به عنوان خبرگزاری اول تقدیر شد که ویژه تولیدات رسانه ای مرتبط با خدمات ستاد نوروزی تسهیلات زائران استان قم بود.

زیارت، زائر و تسهیلات نوروزی و خدمت رسانی دستگاه های اجرایی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س) و جمکران موضوع برگزاری جشنواره زائران کریمه بود.

جشنواره زائران کریمه به همت خانه مطبوعات استان قم و مشارکت معاونت فرهنگی و زیارت استانداری قم، شهرداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شرکت توزیع برق قم ترتیب یافت.

خبرنگاران ایرنای قم رتبه های برتر جشنواره زائران کریمه را کسب کردند

خبرنگاران ایرنای قم رتبه های برتر جشنواره زائران کریمه را کسب کردند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha