۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85386500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح منطقه‌ای مقابله با سرقت احشام در خراسان جنوبی اجرا شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از اجرای طرح منطقه‌ای مقابله با سرقت احشام و دستگیری چهار نفر سارق و مالخر احشام در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد با سرقت احشام، طرح منطقه‌ای مقابله با سارقان احشام به مدت ۴۸ ساعت در استان با بهره گیری و استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات فنی پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در مدت اجرای طرح، کارآگاهان با کنترل میادین فروش دام، حضور در شهرک های دامداری و روستاهای حوزه استحفاظی و طی چند عملیات؛ ‌چهار سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در بازجویی ها و تحقیقات صورت گرفته به ۲۵ فقره سرقت احشام اعتراف کردند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان و دامداران خواست در صورت مشاهده هرگونه فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری ۳۸ خرده فروش و معتاد در بیرجند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی هم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران کلانتری های شهر بیرجند به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌ خیز را اجرایی کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل های شناسایی شده را بازرسی کردند.

وی گفت: ماموران در این عملیات پاتوق های شناسایی شده را بازرسی کردند که ضمن کشف یک کیلو و ۸۶۲ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، ۳۸ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اجرای این طرح رضایتمندی شهروندان همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha