استاندار همدان: مردم با انتخاب اصلح در انتخابات دشمنان را مایوس کنند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: مردم با بصیرت و بیدار استان یکبار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح و شایسته دشمنان نظام را مایوس کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه در همایش «ایران قوی، مشارکت حداکثری» با حضور مدیران مدارس ناحیه یک و دو همدان افزود: ملت ایران همچنان که در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور گسترده داشتند باید با صلابت و قدرت با انتخاب افراد شایسته و اصلح حضور یابند.

وی در مورد اهمیت ۲ انتخابات ۱۱ اسفند ماه (مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی) گفت: انتخابات مجلس خبرگان با توجه به ماموریت این مجلس در خصوص مراقبت و توجه به مبانی رهبری بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

استاندار همدان با بیان اینکه در بعد قوانین مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اظهار کرد: از افرادی که راهی مجلس می شوند انتظار است که قوانین دست و پا گیر که مانع رشد و تعالی کشور است را پالایش کنند.

قاسمی فرزاد افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توقع احداث جاده،آسفالت و ارائه خدمات شهری نداریم بلکه از آنها می خواهیم مسیر رشد و تعالی را باز کنند.

وی به نقش بی بدیلی فرهنگیان برای مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: دانش آموزان رای اولی که در استان حدود هفت هزار نفر هستند با ترغیب و تشویق معلمان و فرهنگیان حضور گسترده ای در انتخابات ۱۱ اسفند خواهند داشت.

استاندار همدان انتخابات در کشور را مولفه بسیار مهم دانست که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امام راحل حتی وقتی مردم به عنوان رهبر جامع الشرایط به وی اقتدا کردند به این موضوع بسنده نکرد و آن را با حضور مردم و رای به جمهوری اسلامی با ۹۸.۲ به ثبت رساند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به رای مردم اهمیت قائل است و معتقد است که کشور و سرنوشت ملت را انتخابات تعیین می کند.

استاندار همدان گفت: کشور ایران به دلیل اهمیت در منطقه در قلب و شاهراه حیاتی جهان قرار دارد و از نظر منابع و انرژی و موقعیت دسترسی در موقعیت خاص و ویژه قرار گرفته و به همین دلیل همیشه مورد توجه بیگانگان بوده و هست.

قاسمی فرزاد افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن سعی کرد با کودتا این کشور را تجزیه کنند و زمزمه های تجزیه طلبی آغاز و نقشه های زیادی برای تجزیه ایران کشیده شد و با وجود ترفندهای مختلف دشمنان موفق به این کار نشدند.

وی ادامه داد: پس از ناکامی در تجزیه طلبی، صدام را تشویق به جنگ با ایران کردند که با دلاور مردی و ایثارگری مردم و رزمندگان اسلام این توطئه هم خنثی شد.

وی تاکید کرد: بن مایه این کشور و ملت، مبانی فرهنگی و اعتقاد به اسلام و قرآن است به گونه ای که دشمنان در بدترین شرایط که به این ملت فشار آوردند نتوانستند این مبانی اعتقادی را از ملت ایران بگیرند.

استاندار همدان اظهار کرد: دشمنان در سال گذشته نیز یک اقدام ترکیبی و همه جانبه با هدف دو قطبی کردن جامعه پیاده کردند که با هدایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بیداری مردم ناکام ماندند.

قاسمی فرزاد افزود: ملت ایران با بصیرت ترین مردم هستند و اگر چه در شرایط سخت و تنگناهای اقتصادی قرار دارند اما می دانند اگر بخواهند دست از نظام و انقلاب بکشند سرنوشتی بهتر از عراق و سوریه نخواهند داشت.

استاندار همدان گفت: امید بستن به اقدامات ترکیبی، فشار اقتصادی، سیه نمایی، تبلیغات مسموم، بزرگ نمایی ضعف ها و بدجلوه دادن مسوولان در برابر مردم همه اقداماتی است که دشمنان برای کشور ایران انجام می دهند.

وی ادامه داد: اقدامات خارج کشور تصادفی نیست بلکه حساب شده است و فشارهای مضاعف در عرصه اقتصاد برای به ستوه آمدن مردم، اتهام زنی در عرصه مجازی و مورد هجمه قرار دادن افراد، از دیگر اقدامات دشمنان است.

قاسمی فرزاد افزود: اگر در این مقطع تسلیم خاص دشمن شویم و در مسیر آنها قرار گیریم بدون شک تجزیه، نابودی و اضمحلال کشور را خواهیم داشت و مردم ایران می دانند اگر ذره ای از انقلاب و ارزش ها کوتاه بیایند چه سرنوشت تلخی در انتظار آنها خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران در برابر اتفاقات با روشنگری و بصیرت تصمیم می گیرد و با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه این حماسه را نشان دادند و دشمن را غافلگیر کردند به گونه ای که دشمنان دچار انزجار شدند و حتی در رسانه ها این حضور پرشور را منعکس نکردند.

استاندار همدان اضافه کرد: برای اینکه این کشور، پرچم و ملت استمرار داشته باشد ملت باید متحد و منسجم در پای صندوق های رای حضور یابند چراکه مشارکت حداکثری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

تشکیل قرارگاه «ایران قوی و حضور حداکثری» در همدان به عنوان اولین استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری در پای صندوق های رای است و بر این اساس این اداره کل به عنوان اولین استان، قرارگاه «ایران قوی و حضور حداکثری» را تشکیل داد.

رسول شیدایی با بیان اینکه این قرارگاه در شورای آموزش و پرورش مصوب و سپس تشکیل شد افزود: فرهنگیان و دانش آموزان در همه زمینه ها و عرصه ها پشت انقلاب اسلامی بودند و هستند و حضوری فعال دارند و در انتخابات هم حضور پرشور خواهند داشت.

وی ادامه داد: یکی از ساحت های ۶ گانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است که در این راستا همه فعالیت های این اداره کل در یک ماه گذشته با موضوع انتخابات بوده است.

شیدایی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن تکلیف سیاسی، جلسات تبیین معلمان و مدیران، برگزاری آموزش خانواده با موضوع انتخابات و مسابقه کتابخوانی فصل انتخاب از جمله برنامه های این اداره کل در راستای انتخابات ۱۱ اسفند است.

وی تاکید کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق های رای بار دیگر سیلی محکمی بر دهان دشمنان می زنند و نقشه های آنها را خنثی می کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha