۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85386730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۶ واحد صنفی متخلف در اطراف حرم مطهر رضوی مهر و موم شد

مشهد- ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: ۴۶ واحد صنفی متخلف مستقر در اطراف حرم مطهر رضوی به دلیل بکارگیری اتباع غیرمجاز مهر و موم شدند.

محسن صیادی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهر و موم این واحدها پیرو مصوبات کارگروه جمع آوری اتباع غیر مجاز با توجه به تشدید نظارت و بازرسی ها از واحدهای صنفی محدوده حرم مطهر رضوی از ابتدای آبان ماه امسال تا امروز انجام گرفته است.

وی بیان کرد: بیش از ۲۲۰ گشت مشترک بازرسی و نظارت بر اصناف در این مدت با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن و نمایندگان ادارات کار، اتباع، گذرنامه در دو نوبت صبح و عصر از سطح واحدهای صنفی مستقر در اطراف حرم مطهر رضوی انجام گرفته است.

صیادی اضافه کرد: در این گشتهای مشترک از ۶ هزار و ٣٦٧ واحد صنفی بازدید به عمل آمده که منجر به شناسایی ٩٠٨ مورد تبعه غیرمجاز و تنظیم ٣٩٧ فقره فرم گزارش بازرسی و ارسال به تعزیرات حکومتی شده است.

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم رضوی

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: ۷۵۰ واحد صنفی در منطقه ثامن (منطقه اطراف حرم مطهر رضوی) شناسایی و مکلف به نصب بنر برای عرضه ۲۳ قلم کالای اساسی با قیمت مصوب یا مندرج بر روی کالا شدند که از آنها تعهد نیز گرفته شده است.

صیادی اظهار کرد: طی ۲ ماه گذشته بیش از ۳۰ واحد صنفی در منطقه ثامن به دلیل تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، تقلب و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی در گشتهای مشترک اتاق اصناف مشهد با تعزیرات حکومتی و اداره اماکن و اتحادیه ها مربوطه مهر و وموم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha