میزگرد انتخابات و مشارکت سیاسی زنان در ایرنا اراک برگزار شد

اراک - ایرنا - میزگرد تخصصی انتخابات و اهمیت مشارکت سیاسی زنان روز چهارشنبه در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نقش زنان در فراهم شدن مشارکت اعضای خانواده برای حضور در پای صندوق‌های رای در روز ۱۱ اسفند در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از جمله مقوله‌هایی بود که در این میزگرد به آن پرداخته شد.

شرکت کنندگان در این میزگرد با بیان جایگاه زن از ابتدای انقلاب و نقش موثر در همراهی خانواده و افزایش حضور پررنگ آحاد جامعه در انتخاب افراد اصلح در حماسه پیش رو تاکید کردند.

یکی از اقشاری که نقش قابل توجهی در انتخابات پیش رو دارند بانوان هستند، به طور کلی بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخابات اصلح هستند و بانوان اندیشمند و متعهد در بنیان خانواده می‌توانند برای تبیین این شاخص‌ها اقدام کنند.

در این میزگرد «اشرف جواهری» مشاور امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی،«سیده مژگان محمدی» عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، «سمیه کاظمی» عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان اراک و «عصمت آزاد» معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش حضور داشتند.

مشروح این میزگرد به زودی روی خروجی ایرنا استان مرکزی منتشر می‌شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha