حضور گسترده در انتخابات برای ایران اقتدار بین‌المللی به همراه دارد

اصفهان- ایرنا- امام جمعه شاهین شهر گفت: حضور گسترده و پُرشور مردم در عرصه انتخابات، برای کشورمان عزت و اقتدار بزرگ بین‌المللی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام قاسم باقریان روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از مجموعه انبارهای مُلزومات بسته‌بندی و مواد اولیه شرکت نفت سپاهان افزود: امروز ایران با وجود تمام سختی‌ها، بحران‌ها، فشارها و تحریم‌های ناجوانمردانه، با پیروی از مکتب اسلام استوار و مستحکم ایستاده و در تمام جبهه‌های جنگ، دانشگاه و صنعت در حال پیشرفت است.

امام جمعه شاهین شهر تصریح کرد: امروز ما در بسیاری از زمینه‌های علمی و صنعتی به قله‌های پیشرفت رسیده ایم اما در عین حال قُله‌های بسیار دیگری نیز برای فتح کردن وجود دارد.

قربانیان اظهار داشت: امروز انتخابات و مشورت با مردم و استفاده از نظرات شهروندان، برای کشورمان قدرت جهانی به همراه دارد.

خطیب جمعه شاهین شهر تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که بعنوان پشتیبانی ملت و صنعت و برای استحکام بخشی به زیرساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور، با تمام قدرت در صحنه انتخابات حاضر شویم و بعضی از دل خوری‌ها و گلایه‌ها و مسائل جزئی را بهانه حضور نیافتن خود در پای صندوق‌های رای قرار ندهیم.

حضور گسترده در انتخابات برای ایران اقتدار بین‌المللی به همراه دارد

فرماندار شاهین‌ شهر و میمه نیز در این مراسم با بیان اینکه مستشاران خارجی، پیش از انقلاب هدایت صنعت نفت ایران را بر عهده داشتند، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به افتخارها و پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف صنعت نفت و پتروشیمی دست پیدا کرده است و در این زمینه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

سیدمحمدرضا کاظمی طبا با بیان اینکه مجموعه های پالایشگاهی در کشور نماد خودباوری کارگران و کارشناسان ایرانی است، افزود: پیشرفت‌های امروز ایران در عرصه‌های هوا فضا، سلول‌های بنیادی، نانوتکنولوژی و صنعت نشان از روحیه خودباوری ملت ایران است که امام خمینی(ره) به ما آموختند.

وی اضافه کرد: دشمن سرمایه‌گذاری زیادی برای مقابله با حوزه اقتصادی و صنعتی در کشور ما انجام داده است و کارگران، کارشناسان و سرمایه‌گذاران صنعتی بعنوان سرداران حوزه جنگ اقتصادی محسوب می شوند لذا باید این برهه از تاریخ را مانند برهه‌های دیگر با موفقیت پشت سر بگذاریم.

کاظمی طبا با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت تک تک آحاد مردم در انتخابات یازدهم اسفند، گفت: حضور در این انتخابات، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد زد.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان نیز در این مراسم گفت: دشمنان نظام اسلامی در همه جبهه‌های نظامی، فرهنگی و سیاسی در مقابل ملت ایران با شکست مواجه شده و امروز جنگ اقتصادی را علیه نظام اسلامی به راه انداخته‌اند.

فرهاد امین دهقان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» افزود: اینگونه نامگذاری‌ها چراغ راه واحدهای صنعتی و همه دستگاه ها و نهادهای کشور شده و با توجه به نوع فعالیت، شرکت نفت سپاهان در هر ۲ بخش نامگذاری سال، فعالیت خوبی را از خود ارائه شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه صنعتی در بخش رشد تولید با همت، تلاش و پشتکار کارگران با صددرصد ظرفیت تولید در حال فعالیت است و در بخش مهار تورم نیز بعنوان یک شرکت صادرات محور، فعالیت‌های خوبی انجام داده که به مهار بخشی از تورم در کشور کمک کرده است.

امین دهقان خاطرنشان کرد: تمرکز بر بخش صادرات و کمک به ارزآوری برای کشور در برنامه های مجموعه ما قرار دارد که این امر مهم با کوشش نیروهای شرکت ما در حال انجام است.

وی گفت: مجموعه انبارهای ملزومات بسته‌بندی و مواد اولیه شرکت نفت سپاهان پس از هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، با نام سردار "شهید سید رضی موسوی" میزین شده است.

به گزارش ایرنا، سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت ، چهارم دی سالجاری در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حضور گسترده در انتخابات برای ایران اقتدار بین‌المللی به همراه دارد

حضور گسترده در انتخابات برای ایران اقتدار بین‌المللی به همراه دارد

مراسم بهره‌برداری از مجموعه انبارهای ملزومات بسته بندی و مواد اولیه شرکت نفت سپاهان با حضور تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسوولان و کارگران در این مجموعه صنعتی برگزار شد.

مساحت این انبارها هشت هزار و پنج هزار متر مربع است.

شرکت نفت سپاهان بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان روغن پایه و فرآورده‌های حوزه روانکار کشور، در سال ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار تهران، در گروه فرآورده های نفتی با نماد “شسپا” پذیرفته شد.

شهرستان شاهین شهر و میمه در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha