تارتار: برای کسب سه امتیاز به اصفهان آمده‌ایم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: ذوب‌آهن و ملوان از نظر آماری بسیار به هم نزدیک هستند و به همین دلیل بازی فردا برای هر ۲ تیم بسیار سنگین است و هر دو تیم کار سختی پیش رو دارند ولی ما برای کسب سه امتیاز به اصفهان آمده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تارتار شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی، در اصفهان افزود: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب فصل جاری و تیم بسیار دونده‌ای است و کار فشار را به خوبی انجام می‌دهد و بدون تردید در بازی فردا نیز توپ‌های دوم و سوم بسیار تعیین‌کننده هستند و به همین دلیل ما تلاش کردیم تا براساس تاکتیک ذوب‌آهن تمرینات‌ را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ادامه داد: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از نظر مدیریت جزو تیم‌های خوب لیگ است و از ساختار مدیریتی قدرتمندی بهره می برد.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که دوباره در اصفهان حضور دارم و دوستانم را در این شهر می‌بینم، اصفهان یکی از شهرهای تاریخی و زیبای ایران است که مردمانش فرهنگ بالایی دارند و من از حضور در این شهر چه زمانی که برای سپاهان بازی می‌کردم و چه زمانی که به‌عنوان سرمربی در خدمت ذوب‌آهن بودم، خاطرات خوب زیادی دارم.

وی اظهار کرد: زمین فولادشهر به هر ۲ تیم اجازه می‌دهد که بازی خوب خود را به نمایش بگذارند و ما دوست داریم که در جدول صعود کنیم و فردا هر تیمی که باهوش‌تر عمل کند و از موقعیت ها استفاده کند، می‌تواند موفق باشد و امیدوارم که آن تیم، ما باشیم.

وی اضافه کرد: جا دارد اینجا از همه بازیکنانی که از ما جدا شدند تشکر کنم، چون در نیم‌فصل نخست برای ملوان زحمات زیادی کشیدند اما فوتبال حرفه‌ای همین است و در نقل‌ و انتقالات برخی بازیکنان جابه‌جا و جایگزین می‌شوند.

تارتار گفت: به بازیکنان جدید ملوان نیز خوش‌آمد می‌گویم و جا دارد از آنها برای انتخاب تیم ملوان تشکر کرد، بویژه آنکه از آن جا که بازیکنان سرباز می‌توانستند در تیم خودشان بمانند ولی ترجیح دادند که به خاطر ظرفیت های ملوان و شخصیت خوبی که این تیم دارد، به این تیم اضافه شوند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا بازیکنان تازه‌وارد از نظر بدنی هرچه سریع‌تر به حد مطلوب برسند و از نظر تاکتیکی با تیم هماهنگ شوند و امیدوارم ملوان نیم‌فصل دوم خوبی را پیش رو داشته باشد.

وی در انتها با اشاره به بازی فردا تیم های سپاهان ایران و الهلال عربستان تصریح کرد: آن بازی یک بحث ملی است و پای پرچم کشورمان در میان است و به همین خاطر از هواداران سپاهان و مردم اصفهان می‌خواهم که فردا سپاهان را تنها نگذراند و امیدوارم که این تیم سربلند شود.

به گزارش ایرنا، ۲ تیم ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر در چارچوب هفته ۱۶ لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha