مربی تیم فوتبال ذوب آهن : بازی سختی مقابل ملوان در پیش داریم

اصفهان - ایرنا - مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با ذکر اینکه ملوان نسبت به نیم‌فصل اول تقویت شده و چند بازیکن خوب جذب کرده گفت: فردا بازی سختی مقابل ملوان در پیش داریم.

به گزارش ایرنا، ابراهیم صادقی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی افزود: فردا نیم‌فصل دوم لیگ برتر شروع می‌شود و ما می‌دانیم ملوان نسبت به نیم‌فصل اول تغییرات زیادی داشته و تقویت شده است.

وی ادامه داد: ملوان توانست چند بازیکن خوب سرباز جذب کند و تبدیل به تیم بهتری شده است، بنابراین بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم.

وی اظهار داشت: ذوب آهن فردا در شهر و زمین خودش بازی می کند و هدف‌ تمامی اعضای تیم این است که فردا پیروز شویم. ما بدنبال ارتقای سطح کیفی تیم هستیم و با این انگیزه تمرین می‌کنیم و از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام توان تلاش می‌کنند و امیدوارم فردا پیروز شویم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:با توجه به بازی‌هایی که در نیم‌فصل اول انجام دادیم و آنالیزی که روی تیم داشتیم، سعی کردیم در پُست‌های مورد نیاز، تیم را تقویت کنیم ولی همان طور که می‌دانید ۲ بازیکن‌ ما سرباز شدند و بازیکنان دیگری هم از تیم جدا شدند که البته از زحمات آنها تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: به نظر بنده بازیکنان خوبی را پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کردیم‌ و برای هماهنگی نفرات جدید با تیم به زمان نیاز داریم و این نفرات بدون تردید می‌توانند در ادامه لیگ به ذوب آهن کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازی فردا، سپاهان و الهلال یک مسابقه ملی است و امیدوارم که تماشاگران از سپاهان ایران حمایت کنند و نماینده ایران نیز مقابل الهلال موفق باشد.

به گزارش ایرنا، ۲ تیم ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر در چارچوب هفته ۱۶ لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha