۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۳۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85387241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقال مصدوم قطع عضو شده با بالگرد اورژانس زنجان

۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۳۳
کد خبر: 85387241
انتقال مصدوم قطع عضو شده با بالگرد اورژانس زنجان

زنجان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: با اعلام خبر قطع شدگی مچ دست یک خانم ۴۰ ساله ماهنشانی، بالگرد اورژانس جهت امدادرسانی و انتقال مصدوم به سمت بیمارستان موسوی زنجان، به پرواز درآمد.

داریوش تقی لو شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه بعداز ظهر امروز به وقوع پیوست و با توجه به وضعیت حاد مصدوم مقرر شد با بالگرد به سمت تهران پرواز کند که شرایط نامساعد جوی، مانع این کار شد.

وی اظهار کرد: بر این اساس، مصدوم پس از انتقال به زنجان توسط کد زمینی اورژانس برای پیوند عضو به یکی از بیمارستان‌های تهران اعزام شد.

تقی لو با بیان اینکه استان زنجان با توجه به موقعیت جغرافیایی روزانه شاهد تصادفات جرحی و فوتی است، ‌گفت: همین موضوع، ‌ ضرورت آمادگی نیروها و تجهیزات امدادی اورژانس استان را برای امدادرسانی به موقع به مصدومان و آسیب دیدگان حوادث دوچندان می‌کند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان تاکید کرد: اورژانس استان هم اکنون ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

وی ادامه داد: میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریت های شهری و جاده ای استان مطابق با متوسط کشوری است و تلاش می‌شود این میزان ارتقا یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha