فیلم| نویدکیا: امکانات فوتبال رفسنجان خیلی خوب است

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به بازدیدش از مجموعه و ورزشگاه شهدای مس گفت: این مجموعه امکانات و زیرساخت‌های خیلی خوبی دارد.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل هوادار تهران افزود: بعضی از این امکانات برایم سوال برانگیز بود زیرا می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم.

وی اظهار کرد: رفسنجان شرایط آن را دارد که به یکی از بزرگترین تیم‌های ایران تبدیل شود، این موضوع به حرف، نمایش و سخنرانی نیست بلکه احتیاج به کار و برنامه ریزی دارد زیرا تبدیل شدن به یک تیم بزرگ، فرایندی زمان بر است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه افکار بزرگی پشت فوتبال سپاهان بوده تا آن را به باشگاه بزرگی تبدیل کند، تاکید کرد: امکانات رفسنجان فوق العاده است اما احتیاج به کار زیادی دارد.

انتخاب الهامی اشتباه نبود

نویدکیا همچنین گفت: ابتدای فصل تصمیم برای جذب ساکت الهامی سرمربی پیشین تیم فوتبال مس رفسنحان اشتباه نبود، این سرمربی رزومه خوبی دارد.

وی ادامه داد: شرایط این سرمربی و تیم مس به خوبی پیش نرفت اما باشگاه مس رفسنجان و الهامی تصمیم خوبی برای کار کردن با یکدیگر در ابتدای فصل گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه این تیم شرایط خوبی دارد لذا می توان روی بهبود شرایط و بازی‌های بهتر آن مانور داد تصریح کرد: بسیاری از بازی ها را در نیم فصل نخست لیگ برتر از دست دادیم و این موضوع در واقع برای تیمی مثل رفسنجان خوب نیست.

وی با اشاره به دلایل نپذیرفتن پیشنهاد هدایت مس رفسنجان در آغاز فصل جاری و ابتدای تعطیلات نیم فصل گفت: می دانستم این تیم شاکله خوبی دارد لذا فکر کردم که می توانم به این تیم کمک کنم و امیدوارم که در این زمینه در آینده بتوانم کمکی داشته باشم.

نمی‌توانیم مانور مالی بدهیم

نویدکیا در ادامه با بیان اینکه شرایط ما در تیم مس رفسنجان کمی سخت است و خیلی نمی توانیم مانور مالی بدهیم گفت: اندازه کافی نفرات داریم اما در این شرایط سخت احتیاج داریم که بازیکن هم بگیریم اما من اصرار ندارم به هر قیمتی هر بازیکنی را جذب کنیم، ما بازیکنی می‌خواهیم که بتواند به تیم کمک کند.

وی بیان کرد: یکی ۲ بازیکن داریم که شاید شائبه ماندن و رفتن داشته باشند و پس از مشخص شدن آن، تصمیم نهایی برای جذب بازیکن گرفته می شود، در واقع اصرار به جذب بازیکن اسم و رسم دار ندارم، بازیکنان ابتدا با کیفیت خوب و سپس در پست های مورد نیاز جذب می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش به بازی سخت فردا مقابل هوادار تهران و پیشرفت‌های این تیم و علاقه شخصی به سپاهان اصفهان سخن به میان آورد.

همچنین مسعود شجاعی سرمربی هوادار تهران در این نشست خبری حاضر شد.

تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در هفته ۱۶ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف تیم هوادار تهران می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha