انبار احتکار لوازم خانگی در دلفان کشف و ضبط شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: انبار احتکار لوازم خانگی در دلفان به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سردار یحیی الهی روز پنجشنبه بیان کرد: مقادیری انواع کالای لوازم خانگی در برندهای مختلف از یک انبار به ارزش ۱۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان دلفان کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق و احتکار، ماموران پلیس آگاهی دلفان از یک انبار احتکار لوازم خانگی غیرمجاز در این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی لرستانی افزود: ماموران در بازدید از انبار شناسایی شده، مقادیر زیادی انواع لوازم خانگی قاچاق فاقد مجوز در برندهای مختلف کشف کردند.

الهی تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۱۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای ضروری شهروندان، یکی از اولویت های مهم پلیس است.

عامل قدرت نمایی فضای مجازی در دورود دستگیر شد

فرمانده انتظامی دورود از دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح گرم دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشیدسیاه منصور گفت: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از قدرت نمایی فردی با اسلحه در یکی از شبکه های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت و اطلاعات عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و یک قیضه سلاح شکاری از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی دورود با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به ناقضان امنیت را نخواهد داد و از شهروندان خواست ضمن نظارت بر فضای مجازی نوجوانان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را با سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری سارق و کشف ۱۲ فقره موبایل قاپی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۱۲ فقره موبایل قاپی از یک سارق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ نبی الله قاسمی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت کیف و موبایل قاپی در سطح شهر خرم آباد تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار، ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مامورن پلیس آگاهی خرم آباد با اشراف اطلاعاتی، بررسی های میدانی و با استفاده از ظرفیت های موجود، پس از تلاش های شبانه روزی این سارق حرفه ای و محل اختفای وی را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه سارق را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند که در ادامه روند تحقیقات پلیسی متهم تاکنون به ۱۲ فقره موبایل قاپی اعتراف کرده است.

سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا حد امکان از حمل پول نقد و طلاجات با کیف خودداری کرده و هنگام تردد در خیابان کیف و موبایل خود را سمت دیوار یا جوی آب حمل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha