۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85387512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یورش نظامیان صهیونیست به رام‌الله/ شماری زخمی شدند

تهران- ایرنا- منابع فلسطینی از یورش بامداد امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر رام الله و نیز مناطق دیگر کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از المیادین، نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان یورش نظامیان اشغالگر به مرکز شهر رام الله و درگیری با فلسطینیان شماری زخمی شدند.

از سوی دیگر نظامیان اشغالگر اسرائیلی در حملات بامداد امروز به کرانه باختری، شیخ «نظیر نصار» آزاده فلسطینی و از رهبران جنبش جهاد اسلامی را در شهرک« علار» در شمال طولکرم بازداشت کردند.

در جریان بازداشت این آزاده فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی منزل او را به هم ریختند.

ارتش اشغالگر همچنین به منزل «احمد مامون خندقجی» در شهرک «علار» در شمال طولکرم یورش بردند و ضمن سرقت طلا و جواهر از منزل این اسیر، منزل وی را به هم ریختند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی برخلاف قوانین داخلی این رژیم و قوانین بین المللی، اقدام به بازداشت موقت مردم عادی فلسطین در کرانه باختری، غزه و سرزمین های اشغالی می کند و افراد بسیاری بدون اتهام برای ماه ها در زندان می مانند.

این در حالی است که روز گذشته باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون، بیش از هفت هزار فلسطینی را در کرانه‌ باختری بازداشت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha