۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85387568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه اصلی دشمن ناامیدسازی مردم از مسئولان و آینده است

سنندج- ایرنا- امام جمعه دزج گفت: همه تلاش دشمن بر ناامید کردن ملت ایران از مسئولان و خدمات بوده، ولی حضور مدیران در بین مردم و ارائه خدمت از سوی آنان، این ترفند دشمن را با شکست مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام اسعد حسین پناهی روز پنجشنبه در مسجد جامع شهر دزج با حضور استاندار کردستان اظهار کرد: چنین نشستهایی از برکات انقلاب اسلامی است و حضور کارگزاران در میان مردم و شنیدن مشکلات و تلاش برای رفع آن بسیار ارزنده است.

وی به بحث انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: این حضور مسئولان در بین مردم، نویدی برای انتخاباتی پرشور خواهد بود که چشم دشمن را کور و برنامه های مخرب آنان را بی ثمر خواهد گذاشت.

امام جمعه دزج ادامه داد: تکلیفی بزرگتر از همه تکالیف بر عهده داریم که به حفظ جمهوری اسلامی کمک و کشور را مستحکم می کند و این تکلیف، همان شرکت در انتخابات است.

حجت الاسلام حسین پناهی گریزی به مشکلات بخش چاردولی داشت و یادآور شد: کمربندی شهر دزج از مطالبات مهم مردم بود که در سفر قبلی استاندار مطرح شد و هم اکنون وارد فاز اجرایی شده است و جای قدردانی دارد.

ضعف زیرساختهای فرهنگی، مجموعه های فرهنگی، تعمیر مساجد، احداث خانه عالم، نبود شبکه دفع فاضلاب شهر دزج، نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی، اوقافی بودن دزج و روستای ناظم آباد، نبود زمین برای اجرای مسکن ملی از مواردی بود که وی به آن اشاره کرد.

امام جمعه دزج بر لزوم شبانه روزی کردن و تکمیل درمانگاه این شهر، لزوم امهال وامهای کشاورزی با توجه به مشکلات اقتصادی و بکارگیری نیروهای بومی در واحدهای صنعتی و معدنی تاکید و به مشکلاتی مانند قطعی برق چاههای کشاورزی، کمبود و قطعی آب روستاها و فرسودگی شبکه آبرسانی اشاره کرد.

اجرای ناقص طرح هادی و کمبود آب در بخش کشاورزی و شرب

نماینده شورای بخش چاردولی هم به مشکلات این بخش شامل اجرای ناقص طرح هادی روستایی، کمبود و قطعی آب کشاورزی و آشامیدنی، ضعف زیرساختهای اینترنتی، بیکاری و نبود اشتغال و خالی شدن روستاها از جمعیت دامی اشاره داشت.

احمدرضا زارعی با بیان اینکه مدارس فرسوده و نیازمند بازسازی است، افزود: امهال وام کشاورزی و تلمبار شدن تسهیلات، عدم پرداخت حق یک درصد معادن به عمران مناطق معدنی، فرسودگی و تخریب راههای ارتباطی و نبود مرکز فوریتهای پزشکی از جمله مطالبات مردم این بخش است.

صالح رضایی نماینده دهیاران بخش چاردولی هم مشکلاتی چون نداشتن امنیت شغلی دهیاران، نبود ضمانت اجرایی ۴۸ بند تدوین شده برای دهیاران، کمبود منابع مالی دهیاری ها، نبود بسترهای لازم برای خودکفایی دهیاران، نابودی و بحران منابع آب، کمبود فضای ورزشی و آلودگی زیست محیطی و تخریب منابع طبیعی معادن را مطرح کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha