۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85387598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمس آذر قزوین در اندیشه تداوم خلق شگفتی در لیگ برتر فوتبال

قزوین - ایرنا - رقابت های نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور از روز گذشته با انجام دیدار بین تیم های فولاد و گل گهر سیرجان آغاز شد و امروز نیز با پنج دیدار از جمله مسابقه بین تیم های شمس آذر و استقلال خوزستان به میزبانی قزوین ادامه پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران پس از ۴۲ روز وقفه از روز گذشته با انجام یک دیدار آغاز شد و این در حالی است که شمس آذر قزوین به عنوان تیم شگفتی ساز نیم فصل نخست این رقابت ها در حالی امروز و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان پذیرای تیم استقلال خوزستان است که در دیدار رفت خود توانسته بود این تیم را در خانه خود با نتیجه یک بر یک متوقف کند.

تیم شمس آذر قزوین که اولین سال حضورش را در مسابقات لیگ برتر تجربه می کند که از ابتدا و پس از صعود مقتدرانه خود به رقابت های لیگ برتر با کش و قوس های فراوانی روبرو بود تا جایی که در ابتدا با استعفای سرمربی خود، یعنی سعید دقیقی روبرو شد که با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی مسوولان این باشگاه و تغییراتی که در رقم قراردادی وی دادند، دوباره برروی نیمکت تیم نشست.

نمایند قزوین در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور که در ابتدا و با کسر سه امتیار به خاطر به کارگیری بازیکن غیرمجاز محکوم به کسر امتیاز شده بود، شروعی امیدوارکننده ای داشت تا جایی که در پایان نیم فصل و با انجام ۱۵ دیدار خود موفق شد با ۶ برد، پنج تساوی و چهار باخت و با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها جای بگیرد.

با آغاز رقابت های جام ملت های آسیا و حضور تیم ملی در این مسابقات، تیم سعید دقیقی که هیچ نماینده ای در تیم ملی نداشت، اقدام به برپایی یک اردوی ۱۰ روزه در آنتالیای کشور ترکیه کرد و موفق شد با سه تیم خارجی دیدارهای تدارکاتی را برگزار کند.

ینی سئی کراسنویارسک روسیه، سرخان ازبکستان و کایسار قزاقستان سه تیمی بودند که توانستند با نماینده فوتبال قزوین دیدارهای تدارکاتی را برگزار کنند که در نهایت نیز تیم شمس آذر با پیروزی بر نماینده ازبکستان و شکست در برابر ۲ تیم دیگر به تمرینات خود پایان داد.

در هنگامه اردوی آمادگی این تیم به ناگاه سعید دقیقی، سرمربی تیم اردوی آمادگی در ترکیه را ترک و جهت بستن قرارداد با تیم مس رفسنجان به ایران بازگشت و در نهایت نیز تیم پس از چند روز دیگر به قزوین مراجعت کرد.

سعید دقیقی که امیدواری زیادی برای بستن قرارداد با تیم مس پیدا کرده بود و حتی چند روزی نیز این تیم را تمرین داد اما در نهایت و بدون هیچ اطلاع رسانی، چه از سوی باشگاه و چه از خود این سرمربی به رسانه ها، به ناگاه دوبار سکان تیم قزوین به وی سپرده شد.

این در حالی است که سعید دقیقی در ادامه، مشکلات مالی باشگاه را علت استعفای خود اعلام کرد و روز گذشته و در نشست خبری خود قبل از دیدار با استقلال خورستان به فروش ۲ بازیکن تیم خود و تامین منابع مالی مورد نیاز باشگاه، به این مساله اشاره کرد و یادآور شد که با فروش رحمان جعفری و علی اصغر اعرابی به تیم های تراکتور و سپاهان، نیاز های مالی باشگاه مرتفع شد تا من در باشگاه ماندگار شوم.

با مراجعه تیم و بازگشت دوباره سعید دقیقی، تیم شمس آذر ۲ بازی تدارکاتی داخلی دیگر را در دستور کار خود قرار داد که موفق شد در هر ۲ دیدار برابر تیم نساجی مازندران و آرین همدان به پیروزی دست پیدا کند.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر فوتبال در ادامه و در راستای تقویت خود، سجاد بازگیر از ملوان و امیر شبانی را از پیکان به خدمت گرفت تا در ادامه لیگ برتر همانند نیم فصل اول خوش بدرخشد.

شاگردان سعید دقیقی همواره در طول تمامی رقابت های لیگ برتر ضمن ارایه بازی های تهاجمی و تماشاگر پسند، بعد از تیم های سپاهان، استقلال و تراکتور و همراه با تیم ملوان بندر انزلی با ۲۰ گل زده در نیم فصل این رقابت ها، چهارمین عنوان خط حمله برتر لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

نیم نگاه:

از امروز و بعد از ۴۲ روز تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال، دوباره شاهد شور و هیجان فوتبالی در سطح استان قزوین خواهیم بود و فوتبال دوستان می توانند با حمایت از تیم فوتبال شهر خود، مقدمات ماندگاری شمس آذر در لیگ برتر را بیش از پیش فراهم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha