۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85387633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار تربت‌حیدریه: تامین گاز منازل اولویت در روزهای سرد است

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: طبق اعلام هواشناسی ابتدای هفته آینده کاهش شدید دما در این شهرستان رخ خواهد داد و اولویت ما تامین گرمای منازل شهری و روستایی است.

علی‌اکبر کی‌پور روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: طبق تدابیر اتخاذ شده همگام با افت دما، مشکلی در شبکه توزیع گاز شهری و روستایی شهرستان تربت حیدریه بوجود نخواهد آمد.

وی گفت: بر این اساس با توجه به اینکه مرغداری‌ها، گلخانه‌ها، کارخانه‌های تولید آرد و نیز کارخانه‌های تولید خوراک دام و طیور تربت حیدریه دوگانه‌سوز هستند، خط تولید آنها نیز متوقف نخواهد شد.

فرماندار تربت حیدریه اضافه کرد: به کلیه نانوایی‌ها ابلاغ شده در صورت مراجعه فراوان شهروندان حتی بیش از ساعت موظفی، نان عرضه کنند و نگران اتمام سهمیه خود نباشند زیرا برای نانوایی‌های تربت حیدریه تا سه برابر، سهمیه مازاد در نظر گرفته شده‌ است.

کی پور بیان کرد: چنانچه برودت شدید هوا، ما را در توزیع گاز خانگی با مشکل مواجه سازد، بناچار گاز ادارات، شرکت‌های خصوصی و سایر کارخانجات قطع خواهد شد.

رییس اتحادیه نانوایان تربت‌حیدریه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲۰ واحد از نانوایی های شهری و روستایی در این شهرستان به سوخت دوگانه‌سوز مجهز هستند.

مهدی نعل‌بندزاده افزود: از مجموعه ۲۳۰ واحد نانوایی موجود در شهرستان تربت حیدریه (با احتساب نانوایی‌های روستایی)، ۱۵۰ باب در بخش مرکزی شهری این شهرستان قرار دارند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha