آیت الله رئیسی کارهای ناتمام به ارث رسیده از دولت قبل را تکمیل کرد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این‌که، آیت الله رئیسی کارهای ناتمام به ارث رسیده از دولت قبل از جمله وعده اینترنت پرسرعت را عملی کرد، گفت: ضریب برخورداری از اینترنت پرسرعت در روستاهای مازندران به ۹۸ درصد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز پنجشنبه در مراسم افتتاح اینترنت پرسرعت شهرستان بابل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با توجه به ظرفیت گردشگری، کسب و کار و دانشگاههای فعال در این استان، اینترنت پرسرعت برای مازندران یک ضرورت مهم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۶ کیلومتر فیبر نوری در مازندران فعال است، اظهار داشت: دولت سیزدهم برای دستیابی مردم به اینترنت پرسرعت کارهای بزرگی انجام داده است.

حسینی پور با بیان این که، همه تلاش ما این است که مازندران اولین استان در کشور باشد و به استان سبز در بخش اینترنت پرسرعت دست یابد و این خدمات ارزشمند بدست تمامی خانوارها برسد، اظهار داشت: یکی از ابزارهای مهم توسعه گسترش شبکه فیبر نوری است که برای انجام آن اهتمام جدی وجود دارد.

استاندار مازندران اضافه کرد: جمعیت این استان در پایان هفته از مرز ۶ میلیون نفر عبور کرده و سالانه ۴۰ میلیون نفر در این استان حضور می یابند که این امر ضرورت ارتقاء زیرساخت ها را بیشتر از مناطق دیگر کشور کرد.

آیت الله رئیسی کارهای ناتمام به ارث رسیده از دولت قبل را تکمیل کرد

این مقام مسوول تصریح کرد: برای کاهش آمار تحصیل کرده های بیکار، دستیابی به شهر هوشمند و توسعه کسب و کار، دستیابی به اینترنت پرسرعت را باید فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز پنجشنبه به مازندران سفر کرد و حضور در گلزار شهدا و آیین بازدید از طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها شهرستان آمل و بابل از برنامه‌های وی بود.

بهره برداری از طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها و افتتاح سایت‌های روستایی و ۵G ایرانسل، آیین بازدید از طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها (شهرستان ساری - خیابان معلم)، جلسه شورای اداری استان و افتتاح طرح فیبر نوری شهرستان نکا به صورت وبیناری از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ارتباطات به مازندران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha