۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85387755
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

درمانگاه تخصصی جدید تامین اجتماعی خلخال احداث می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: ساختمان جدید درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان خلخال احداث می‌شود.

دکتر مهدی نیک سیرت روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از درمانگاه تخصصی موقت تامین اجتماعی خلخال در گفت و گو با خبرنگار افزود: با توجه به اینکه ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی فعلی خلخال ناایمن تشخیص داده شده است، این محل تعطیل و خدمات درمانی، پزشکی، تخصصی ،دندانپزشکی و آزمایشگاهی در محل سالن ورزشی کارگران خلخال به مراجعان و بیماران ارائه می‌شود.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: برای احداث و تکمیل درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال واقع در محل قبلی خود و جایگزین ساختمان تخریبی ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

نیک سیرت گفت: قرارداد احداث و تکمیل ساختمان درمانگاه تخصصی جدید تامین اجتماعی خلخال در مرحله مناقصه بوده و تلاش می‌کنیم در مهلت تعیین شده ۱۸ تا ۲۴ ماه این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی گفت: هم اکنون ۴۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان خلخال بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند و از انواع خدمات درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال بهره می‌برند.

همچنین فرماندار خلخال در گفت و گو با ایرنا از همکاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در واگذاری سالن ورزشی کارگران این شهر برای ادامه فعالیت‌های درمانی، درمانگاه تامین اجتماعی تا زمان تکمیل ساختمان جدید درمانگاه و بهره‌برداری از آن قدردانی کرد.

سیدجواد یحیی‌زاده گفت: با توجه به ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مراجعان از سوی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال، انتظار می‌رود دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خلخال در تامین پزشکان متخصص مورد نیاز این درمانگاه همکاری لازم را داشته باشد.

فرماندار خلخال بیان کرد: احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی و اداره تامین اجتماعی خلخال جزو مصوبات سفر مسئولان کشوری به خلخال است و با توجه به پیگیری‌های مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل در مهلت مقرر شاهد بهره‌برداری از ساختمان جدید تامین اجتماعی خواهیم بود.

ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی شهر خلخال در سال ۱۳۷۵ احداث و در سال ۱۳۷۷ بهره برداری از آن آغاز شد. این ساختمان به علت فرونشست ساختمان، ترک دیوارها و پیش بینی احتمال ریزش از سوی کارشناسان تخریب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha