بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۶۶ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری ۲ نفر از قاچاقچیان و مقادیری مهمات در اقدام اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار "دوستعلی جلیلیان" روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی در ۲ عملیات هماهنگ در ۲۴ ساعت گذشته از فعالیت ۲ نفر سوداگر مرگ و یک مخفیگاه دپو مواد با خبر شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده مامورین به سمت آنها تیر اندازی کرده که با واکنش مقتدرانه پلیس مواجهه شدند و در نهایت یک نفر از آنها زخمی و نفر دوم نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مقدار یک تن و ۶۶ کیلوگرم مواد افیونی، چهار عدد تیغه خشاب ۹۰ تیری، تعداد ۱۹۸ عدد گلوله گرینوف ،یک عدد لوله گرینوف، تعداد ۶ عدد بی سیم دستی به همراه یک دستگاه خودرو تویوتا، کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این رابطه خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات مجرمانه در امان باشند؛ و مرکز فوریت های پلیسی، با شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی، آماده دریافت گزارشات شهروندان عزیز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha