۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85387788
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای حل مشکلات کشور ضروری است

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:تبیین و به کارگیری بیانیه دوم انقلاب و پیگیری توصیه‌های آن برای حل مشکلات و پیشرفت بهتر کشور ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز پنجشنبه در همایش حماسه حضور که در جمع مدیران مدارس، فرهنگیان و انجمن های اولیاء مربیان در شهرستان های خرمدره و ابهر برگزار شد به سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: این سند، سیاست‌های کلان نظام در زمینه های مختلف را به دقت تبیین کرده است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سراسر امید و ایمان به مسیر بوده و نقشه راهی برای تحقق آرمان‌های انقلاب بویژه تمدن نوین اسلامی است.

رفیعی افزود: برای نسل جوان باید شرایط قبل از انقلاب کشور و پیشرفتهای درخشان ناشی از خودباوری در زیر سایه استقلال و آزادی بعد از انقلاب تبیین و هم‌زمان ، توطئه و دشمنی‌های استکبار و نظام سلطه در طی سال های بعد از انقلاب اسلامی نیز روایت شود.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه با یادآوری اینکه پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم در همه عرصه‌هاست، گفت: انقلاب اسلامی ایران منجر به ایجاد یک نظام مردم سالاری دینی شد و در آن، نقش مردم در تعیین سرنوشت یک موضوع واقعی و عینی است.

رفیعی با بیان اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: انتخابات بهترین عرصه و مکانیزم مشارکت مستقیم مردم در تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت خود و تحقق مردم سالاری است ضمن اینکه موجب تقویت جمهوریت واسلامیت نظام می‌شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت و پشتیبانی و حضور مردم در صحنه ها، سربلند و مقتدر پیش می رود و هیچ نیرویی نمی تواند این عظمت و قدرت را به انزوا بکشاند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به نقش فرهنگیان و اولیا و مربیان در تبیین دستاوردهای نظام و ایجاد امید و ایمان در مدارس اشاره کرد گفت: در موضوع انتخابات پ همه باید منافع ملت و میهن عزیز اسلامی‌مان را مد نظر قرار دهیم و همچون یک ملت پویا و سرزنده، امیدوارانه به افق‌های مشترک که همان تعالی و پیشرفت کشور و رفاه مردم همراه با معنویت و اخلاق است نگاه کنیم و دیگران را نیز با تبیین و روایت های صحیح آگاه کنیم چراکه این امر در مقابل هجمه رسانه ای و عملیات روانی دشمن بسیار ضروری است.

رفیعی با بیان اینکه دشمن با طرح شبهات مختلف و بعضا بی پروا ، تلاش می‌کند حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود گفت: عملا درگیر جنگ ترکیبی هستیم بنابراین هر رای، همچون تیری بر قلب بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم و ملت ایران خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha