۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85387789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصوبات شورای پدافند غیرعامل استان اردبیل لازم الاجرا است

اردبیل - ایرنا - مدیر کل شورای پدافند غیرعامل استانداری اردبیل گفت: مصوبات شورای پدافند غیرعامل همانند مصوبات شورای تامین استان برای همه دستگاه‌های اجرایی لازم الاجراست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسن پستی روز پنجشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل خلخال افزود: همه مصوبات شورای پدافند غیرعامل مرکز استان و شهرستان‌ها حکم قانون را دارد و باید از سوی دستگاه‌های اجرایی اجرا شود.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل گفت: در صورت استنکاف هر یک از دستگاه‌های اجرایی از اجرای مصوبات شورای پدافند غیرعامل، فرد و یا مسئول مستنکف و بی‌توجه به مصوبات این شورا مجرم شناخته شده و به دستگاه‌ قضایی معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مباحث مربوط به پدافند غیرعامل در بسیاری از موارد، جدای از مباحث مدیریت بحران است، گفت: در حالی که مدیریت بحران استان بیشتر به بحران‌های طبیعی همچون زلزله، سیل ، طوفان و بلایای جوی توجه دارد ،توجه و نظر پدافند غیرعامل به بحران‌های انسان ساز و غیرطبیعی همچون حملات سایبری ، فیزیولوژی و یا سایر موارد مشابه است.

پُستی خاطرنشان کرد: تمامی موارد ارسال شده از سوی شورای پدافند غیرعامل خلخال از جمله تکمیل راه‌های استراتژیک، تکمیل پروژه تونل در مسیر راه‌های منتهی به استان گیلان، در مرکز استان مورد تایید قرار گرفته و برای تحقق خواسته مسئولان این شهرستان با تمام توان تلاش می‌شود.

سند پدافند غیرعامل خلخال تدوین شد/ حقابه خلخال از سد کوثر باید تعیین شود

در این جلسه فرماندار خلخال نیز از تدوین سند پدافند غیرعامل این شهرستان خبر داد و گفت: با تایید نهایی این سند در مرکز استان موارد پیش بینی شده عملیاتی خواهد شد.

سیدجواد یحیی‌زاده با اشاره به تنش آبی سال جاری خلخال بر اثر خشکسالی و پیش بینی ادامه این روند به علت کاهش نزولات آسمانی در سال جاری و احتمال تشدید بحران آب در سال آتی ، خواستار اتخاذ تمهیدات لازم از سوی پدافند عامل استان اردبیل از جمله تهیه تانکرهای آبرسانی سیار به روستاهای منطقه شد.

رئیس شورای پدافند غیرعامل خلخال اظهار کرد: با توجه به اینکه آب سد کوثر از محل منابع آبی این شهرستان تامین می‌شود حقابه خلخال از آب این سد باید تعیین و در اختیار مردم منطقه قرار گیرد.

فرماندار خلخال با تقدیر از تلاش مدیران شهرستانی در کاهش تنش آبی این شهرستان گفت: مدیران شهرستان توانایی و امکانات لازم برای حل معضل تنش آبی خلخال را ندارند و کمک مدیران استانی در این خصوص ضرورت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha