انحصار فروش اینترنت پهن باند و پرسرعت در دولت سیزدهم شکسته شد

ساری- ایرنا- استاندار مازندران با اظهار این که در دولت گذشته انحصار فروش اینترنت پهن باند و پرسرعت فقط در اختیار ۲ اپراتور بوده است، گفت: همزمان با آغاز به کار دولت سیزدهم با شکسته شدن انحصار و با افزایش ۹ اپراتور، دسترسی اینترنت پرسرعت برای بسیاری از مردم راحت تر و آسان تر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد به جمعیت شناور استان در قالب گردشگران و مسافران اشاره کرد و افزود: از آن جایی که این خطه مقصد گردشگری مردم همه استان های کشور در طول سال است، اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه توسعه ارتباطات شرایط جدیدی را برای کاربران مازندران ایجاد کرده است، ادامه داد: اکنون با افزایش سرعت اینترنت پهن باند و پرسرعت که از بستر فیبر نوری در استان ایجاد شده است، شبکه های جدیدی از خدمات در مازندران در حال شکل گیری است.

استاندار مازندران تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه ارتباطات مازندران با کشورهای دریای خزر توسعه زیر ساخت های ارتباطی استان باید به مراتب بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حسینی پور با اظهار این که مازندران هوشمند برنامه ریزی جدی استان است، گفت: شهرداری‌های مازندران باید در اجرای طرح فیبرنوری با اپراتورهای مختلف همکاری همه جانبه داشته باشند.

انحصار فروش اینترنت پهن باند و پرسرعت در دولت سیزدهم شکسته شد

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: امروز مازندران به کارگاه طرح‌های زیر ساخت های ارتباطی تبدیل شده است.

وی اجرای طرح فیبر نوری برای دسترسی اینترنت پهن باند و پرسرعت در روستاهای مازندران را مطلوب توصیف کرد و گفت: اجرای طرح فیبرنوری مقدمه توسعه مازندران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha