۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85388093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد تبیین راه مقابله با سیاه‌نمایی دستاوردهای نظام از سوی دشمنان است

همدان _ ایرنا_ استاندار همدان گفت: سیاه‌نمایی دستاوردهای نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار استکبار جهانی است و باید با جهاد تبیین این توطئه را خنثی کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد پنجشنبه شب در نشست با کارکنان شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه شهید مفتح، افزود: در سال‌های پس از انقلاب پیشرفت‌ها و دستاوردهای بی‌نظیری داشتیم که دشمنان سعی در سیاه‌نمایی این اقدامات دارند.

وی ادامه داد: در دوران نظام طاغوت، توزیع برق و آب شرب به صورت عموم وجود نداشت و پزشکان هندی و پاکستانی درمان مردم را بر عهده داشتند.

استاندار همدان تاکید کرد: اکنون به برکت نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی ایران برترین متخصصان در سطح منطقه و جهان، فرزندان ایران اسلامی هستند.

وی یادآور شد: حضور پُرشور و شعور مردم شریف در راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه نشان از درک والای ایرانیان در راستای حفظ و پشتیبانی از تمامیت ارضی کشور و ولایت‌فقیه دارد.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: استکبار جهانی در تمام سال‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی به دنبال تجزیه‌ی ایران و تسلط بر منابع کشور بوده و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

وی تصریح کرد: مردم شریف با حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی با صلابت و انسجام باعث یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی خواهند شد.

استاندار همدان افزود: تعالی کشور و ملت ایران اسلامی با وحدت و انسجام ملی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: تولید و تأمین برق به مثابه پمپاژ جریان خون در پیکر است و حتی یک دقیقه اختلال در روند تأمین برق برای جامعه و بخش تولید، باعث مشکلات عدیده‌ای می‌شود.
قاسمی فرزاد گفت: با راه‌اندازی برج خشک نیروگاه شهید مفتح، در میزان مصرف پسآب صرفه‌جویی شده و به حداقل خواهد رسید.

وی بیان کرد: دشمنان و مستکبران با آسیب‌رساندن به مسیر انتقال گاز قصد ایجاد اخلال در زندگی مردم شریف و صنایع را داشتند که با حضور به‌موقع و آمادگی بی‌نظیر کارکنان وزارت نیرو و شرکت ملی گاز وضعیت در کمترین زمان ممکن به حالت عادی بازگشت.

استاندار همدان تاکید کرد: نگهداری، حفظ و در مدار نگه‌داشتن تأسیسات نیروگاه کار پیچیده‌ای است که در شرکت تولید برق شهید مفتح جهت نگهداری و تعمیرات هیچ وابستگی به خارج از مجموعه وجود ندارد.

وی اظهار کرد: دست تمام اشخاصی که شبانه‌روز در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی در تلاش هستند، را می‌بوسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha