۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۳۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85388129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی الهلال عربستان: هنوز شانس قطعی برای صعود نداریم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت که با وجود برتری خوب برابر سپاهان هنوز شانس قطعی برای صعود نداریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خورخه ژسوس پنجشنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان اظهار داشت: اگرچه برتری خوبی داشتیم و اما بازی نهایی تمام نشده و کار هنوز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: باید به هواداران هم تبریک گفت زیرا یک شب عالی برای آسیا و جهان رقم زدند ما شایسته پیروزی بودیم و الهلال بازی را بخوبی به پایان رساند.

سرمربی الهلال خاطرنشان کرد: در نیمه اول سه موقعیت ایجاد و یک گل دریافت کردیم، اما در نیمه دوم سپاهان زیر فشار ما قرار گرفت و وقتی ١٠ نفره شد سختی کارشان افزایش یافت.

ژسوس افزود: بازی به من الهام کرد که در دقیقه ٨٠ به بعد تعویض های مناسب را داشته باشیم و نفرات جایگزین مطلوبی به میدان بیاوریم.

وی اضافه کرد: ما به دلیل اینکه پرواز داریم زودتر نشست خبری را ترک می کنیم و این موضوع را محترمانه مطرح کردیم، لذا خبرنگاران آن را بی احترامی تلقی نکنند.

بازیکن الهلال عربستان که بعنوان بهترین بازیکن نیز انتخاب شد در این نشست گفت: بازی خوبی بود و امیدواریم سپاهان در آینده شانس بیشتری برای برد داشته باشد.

عبدالله الحمدان ادامه داد: هنوز اتفاقی نیافتاده و برای مسابقه برگشت با فکر اینکه صفر صفر هستیم برابر سپاهان قرار خواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا، این مسابقه از ساعت ١٩:٣٠ در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد و با نتیجه سه بر یک به سود میهمان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha