طرح سپاس از علمداران حماسه در خاش اجرا شد

زاهدان- ایرنا- به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه طرح سپاس از علمداران حماسه و تجلیل از جانبازان سرافراز با حضور امام جمعه موقت و فرماندهان نیروهای مسلح و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در خاش به اجرا درآمد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، در راستای اجرای این طرح، ضمن دیدار با جانبازان و آزادگان سرافراز احمد امیری فرد، علی اکبر ارجمندی و محمدرضا کرد و پیربخش قلندرزهی از خدمات آنان تجلیل و نیز به همین مناسبت ویژه برنامه تجلیل از جانبازان سرافراز در تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در خاش اجرا شد.

امام جمعه موقت و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، سلام گرم رهبر معظم انقلاب را به جانبازان سرافراز ابلاغ کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در راستای تکریم از جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی، نمایندگان ولی فقیه، امامان جمعه و نمایندگان ویژه خود را به دیدار جانبازان سرافراز در سراسر نقاط کشور اعزام کرده که این امر از دغدغه و درک نیازمندی‌های این قشر حکایت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خواهان توجه بیش از پیش به جانبازان سرافراز و خانواده های معظم شهدا هستند، افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب اسلامی برای عزتمندی و شکوه ایران سربلند تلاش کرده و همچنان با همان روحیه ولایت مداری در صحنه حضور دارند.

به گفته وی؛ حضور جانبازان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کنار سایر اقشار ملت همیشه در صحنه، حماسه‌ای بزرگ خلق کرد و هم اکنون نیز آماده خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات ۱۱ اسفند ماه هستند.

علیرضا تمندانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش نیز از حمایت‌های ارزشمند رهبر معظم انقلاب، نمایندگان ولی فقیه، امامان جمعه و نیز همراهی سپاه، ارتش و ارگان‌های دیگر در جهت اجرای موفقیت آمیز برنامه‌ها و تکریم خانواده‌های معظم شاهد، جانبازان و ایثارگران قدرانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha