۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85388239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸ مسافر اتوبوس حادثه‌دیده شرق سبزوار ترخیص شدند

 سبزوار- ایرنا- مدیر بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار گفت: ۲۸ نفر از ۴۳ مصدوم تصادف اتوبوس مسافربری با کامیون در شرق سبزوار، که بامداد جمعه به این مرکز درمانی انتقال یافته بودند، پس از درمان ترخیص شدند و حال عمومی دیگر آسیب دیدگان نیز مطلوب است.

سیدمحمد میری روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این حادثه که در جاده سبزوار به نیشابور روی داد، یک نفر جان باخته و ۴۴ نفر نیز صدمه دیده بودند که یک نفر به صورت سرپایی توسط همکاران اورژانس ۱۱۵ درمان شد و ۴۳ نفر نیز با چند دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امداد سبزوار انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال مصدومان و انجام اقدامات تخصصی و پاراکلینیکی ۲۸ نفر از مصدومان بعد از دریافت خدمات درمانی ترخیص شدند و ۱۵ نفر در بخش ها بستری شدند.

میری افزود: هم اینک ۹ نفر از مصدومان در بخش جراحی اعصاب، چهار نفر در بخش جراحی ارتوپدی و ۲ نفر در بخش جراحی عمومی بیمارستان زیر مراقبت قرار گرفته و درمان تکمیلی را می گذرانند.

به گزارش ایرنا، یک دستگاه اتوبوس بامداد امروز با یک کامیون در جاده سبزوار به نیشابور برخورد کرده بود.

۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در غرب خراسان رضوی خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha