۲۵۰ هزار مترمربع از معابر چابهار آسفالت شد

چابهار- ایرنا- معاون عمران و شهرسازی شهرداری چابهار گفت: ۲۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر چابهار به همت دولت سیزدهم و با هدف بهسازی و زیباسازی آسفالت شده است.

ابراهیم بلوچ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: چابهار بعنوان شهر توریستی و دارا بودن ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری مطرح و یکی از مقصدهای ویژه گردشگری کشور است و شهرداری هم برای رفاه مردم اقدامات خوبی برای تعویض جداول، زیباسازی و ایجاد بوستان‌ها، افزایش سرانه فضای سبز و بهسازی معابر در دست اجرا دارد.

وی بیان کرد: در مجموع ۲۵۰ هزار مترمربع آسفالت، روکش آسفالت و آسفالت نوارحفاری گازکشی و ترمیم و مرمت معابر انجام شده که از این مقدار ۱۷۶ هزار مترمربع آسفالت جدید هست که با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

۲۵۰ هزار مترمربع از معابر چابهار آسفالت شد

معاون عمران و شهرسازی شهرداری چابهار گفت: چهار پیمانکار در حوزه بهسازی معابر و زیباسازی شهر چابهار درحال کار هستند و در مجموع یک‌هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال پروژه در حال اجراست.

وی ادامه داد: ۳۰ هزار متر طول جدولگذاری انجام شده که ۱۳ هزار متر طول تعویض جدولگذاری فرسوده بوده است.

بلوچ بیان کرد: بلوار اصلی شهر وضعیت و چهره خوبی نداشته اما با نگاه مثبت دولت مردمی سه هزار و ۵۰۰ متر طول جدولگذاری و چهار هزار مترمربع پیاده روسازی در حال انجام است.

وی از همراهی و همگامی شورای اسلامی شهر، شهردار و کارکنان شهرداری چابهار برای زیباسازی و فضا و محیط زندگی مردم تشکر و قدردانی کرد.

۲۵۰ هزار مترمربع از معابر چابهار آسفالت شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha