۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85388398
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

بارش برف و باران تا شنبه در برخی مناطق اصفهان ادامه دارد

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش ها تا اوایل وقت فردا (شنبه) در برخی مناطق استان ادامه دارد و شدت آن در نیمه غربی و جنوب و مناطق مرزی با استان‌های چهارمحال و کهگیلویه و بویر احمد بیشتر خواهد بود.

محمد رضا رفیعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار تا اوایل روز شنبه بر روی اصفهان است و وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت ابری و مه آلودگی، بارش باران، در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف گاهی وزش باد به نسبت شدید و در ارتفاعات غرب استان کولاک برف و کاهش دید پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بارش در مناطق مستعد استان بصورت رگبار و آذرخش و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار کرد: وزش باد شدید و توفان لحظه ای از بعد از ظهر امروز (جمعه) و در روزهای شنبه و یکشنبه دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: مخاطرات ناشی از فعالیت این سامانه، از جمله آب گرفتگی معابر، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای خواهد بود که در این زمینه هشدارهای زرد و نارنجی صادر شده است.

رفیعی گفت: حضور امواج گذرا از روز یک شنبه در نیمه شمالی و احتمال بارش های پراکنده در برخی مناطق بویژه نیمه شمالی استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان برای روز شنبه (فردا) هوای قسمتی ابری و مه صبحگاهی در غرب و جنوب، بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید و تندباد لحظه ای و در نهایت بتدریج کاهش ابر و برای روز یکشنبه هوای صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید پیش بینی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha