امام جمعه شهرکرد: تبلیغات انتخابات شورآفرین باشد

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و به دنبال آن مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی به این نکته توجه داشته باشند که تبلیغات باید شورآفرین و همراه با سلامت باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به برگزاری نشست با نامزدهای مجلس شورای اسلامی در استان افزود: انجام تبلیغات سالم، همراه با تقوا، حفظ وحدت، ارزش‌های دینی و انسانی در این بازه زمانی از نامزدها انتظار می‌رود.

وی اظهار داشت: نامزدها باید به گونه‌ای عمل کنند که زمینه ساز و مشوق حضور مردم در پای صندوق‌های رای باشند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه با وجود مطالبات اما کارهای زیادی طی ۴۵ سال گذشته در کشور انجام شده است، گفت: نامزدها(کاندیداها)ی مجلس شورای اسلامی مراقب باشند در زمان تبلیغات تخریب نظام صورت نگیرد و از دادن وعده‌های نابه‌جا پرهیزند.

نکونام اضافه کرد: نامزدها مراقب باشند برای کسب رای خدمات نظام جمهوری اسلامی را زیرسوال نبرند تا انتخاباتی خداپسند همراه با کسب رای سالم و پاک برگزار شود.

وی با اشاره به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: هر یک از این نامزدها خود استادان اخلاق و مروج تقوا هستند از کسانی که این افراد را همراهی و طرفداری می‌کنند، انتظار می‌رود شان خبرگان را حفظ کنند.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت رعایت تقوای راستین در تبلیغات تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود وحدت در مجموعه جامعه روحانیت چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود این روحیه وحدت و انسجام در استان تسری یابد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: یکی از ویژگی‌های آن حضرت تقوای عبادی است به این معنی که به عبادت‌های خود کیفیت بخشید و حضور قلب داشته باشیم.

به گفته نکونام، همچنین در بحث تقوای سیاسی و لازمه جامعه تمدنی پیشرفته شبکه‌سازی، عمق بخشی و وحدت آفرینی در جامعه است.

وی تاکید کرد: هرگونه ایجاد تشتت، اختلاف، دعوا و نزاع در جامعه موجب بی‌تقوایی می‌شود در حالی که امروز جامعه به هدایت و تمسک الهی نیاز دارد.

اقتصاد مقاومتی از ضرورت‌های جامعه امروز

امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گفت: امروز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی از ضرورت‌های جامعه به شمار می‌رود و تاکنون کارها و برنامه‌های مهمی در این خصوص و با رویکرد ایجاد مقاومت جدی در بحث اقتصادی در جامعه اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: هر چند مقاومت در مقابل دشمن ایجاد شده اما هنوز در بحث اقتصادی کارهای زیادی هنوز باقیمانده که باید انجام شود تا به اقتصاد قوی و نفوذ ناپذیر رسید.

نکونام بر ضرورت ایجاد اشتغال و سلامت تولید تاکید کرد.

وی همچنین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که بیانگر شکرگذاری ملت است، تقدیر کرد و گفت: حضور پرشور مردم در جشن انقلاب برخلاف میل دشمن بیانگر دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha