تداوم جنایات صهیونیست‌ها در مناطق مختلف نوار غزه/ شهید و زخمی شدن شماری از فلسطینیان

تهران - ایرنا - رژیم اشغالگر در صد و سی و چهارمین روز از آغاز جنایات خود علیه مردم فلسطین به حملات هوایی و بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه داد و در نتیجه بمباران شهر «رفح» دستکم یک شهروند فلسطینی شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا به نقل از پایگاه خبری «الجزیره» قطر، جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار دادند و در اثر بمباران مرکز این شهر یک فلسطینی شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

منطقه «الزیتون» در جنوب شهر غزه نیز امروز شاهد حملات هوایی و بمباران توسط جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی بود و شمال شهر «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه نیز هدف حملات توپخانه ای این رژیم قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، جنگ علیه غزه در حالی به صد و سی و چهارمین روز خود رسیده که نظامیان صهیونیست همچنان به جنایات خود علیه ملت مظلوم فلسطین با تمرکز بر شهر رفح در جنوب نوار غزه ادامه می دهند و وضعیت در این شهر به قدری فاجعه بار است که بسیاری از کشورها و سازمان های بین المللی بارها نسبت به شرایط اسف بار آن هشدار داده اند.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کودک کش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده که حملات گسترده ای را طی روزهای آتی به این شهر انجام خواهد داد؛ حملاتی که با همدستی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا صورت می گیرد.

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت غزه، بر اثر جنایات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۲۸ هزار و ۷۷۵ فلسطینی شهید و ۶۸ هزار و ۵۵۲ نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha