۱۳۴ شعبه اخذ رای در شهرستان اهر پیش بینی شد

تبریز-ایرنا- فرماندار شهرستان اهر گفت: تعداد ۱۳۴ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این شهرستان پیش بینی شد.

ابوالفضل غنی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تعداد شعب اخذ رای برای نقاط شهری و روستایی در نظر گرفته شده است و بر اساس آخرین آمارهای موجود افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در شهرستان اهر واجد شرایط رأی دادن هستند.

وی ادامه داد: در جریان برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در شهرستان همکاری خواهند کرد و با همکاری و تعامل ادارات و سازمان های مختلف لوازم مورد نیاز اعم از سخت افزاری و نرم افزاری و مخابراتی از ماه ها قبل آماده شده است تا انتخاباتی پرشکوه در منطقه برگزار شود.

غنی زاده با بیان اینکه حضور در پای صندوق های اخذ رأی یک تکلیف سیاسی برای همه مردم است، از فعالان سیاسی، ملی و اجتماعی درخوسات کرد برای مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه فعالیت های تشویقی خود را گسترش دهند.

وی ادامه داد: امروز رسانه های استکبار جهانی به دنبال این هستند که حضور مردم در انتخابات را کم رنگ کنند، اما به لطف خداوند مردم ایران و به خصوص مردم شهرستان اهر که تاکنون در تمامی صحنه ها و انتخابات حضور حداکثری داشتند، بار دیگر جهت اقتدار نظام اسلامی و ناامید کردن دشمنان حضور حداکثری خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نشان خواهند داد.

به گزارش ایرنا، شهرستان اهر به همراه شهرستان هریس یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

آذربایجان شرقی دارای ۱۹ کرسی مجلس شورای اسلامی با ۱۳ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج نماینده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha