عملیات اجرایی ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی ویژه نخبگان، اعضای هیات علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس‌جمهور روز شنبه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شامل مسکن نخبگان، اعضای هیات علمی و کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌ها در یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی مازاد دانشگاه‌های کشور، سهم چهارمحال و بختیاری ۲ هزار و ۱۰۰ واحد است.

خدایار باقری افزود: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده از این تعداد واحد مسکونی تعریف شده برای دانشگاهیان و نخبگان چهارمحال و بختیاری یک‌هزار و ۲۵۰ واحد سهم دانشگاه آزاد اسلامی و ۸۶۶ واحد نیز سهم دانشگاه شهرکرد است.

به گزارش ایرنا، صبح روز شنبه با حضور رییس‌جمهور و وزرای راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عملیات اجرایی ساخت بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی دانشگاهیان در سراسر کشور آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha