کشف محموله ۱۵ میلیاردی البسه قاچاق در شمال تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران فرماندهی انتظامی بزرگ از کشف بیش از چهار هزار ثوب انواع لباس مردانه و زنانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز شنبه در این خصوص افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد سه دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور در کاشانک، توقف و آماده تخلیه بار قاچاق هستند که توسط ماموران شناسایی و توقیف شدند.

وی ادامه داد: کالاهای کشف شده از این خودروها شامل تعداد چهار هزار ثوب انواع لباس مردانه و زنانه ساخت چین، تایلند و بنگلادش بوده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ افشاری هشدار داد: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریست‌های اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه‌های جعلی قاچاق به آنها، پس از دستگیر شدن رانندگان مالکیت کالا را منکر می‌شوند تا تمام جرایم متوجه رانندگان شود.

وی همچنین از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس گرفته و موارد را اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha