برگزاری آیین کلنگ زنی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی دانشگاه علم و صنعت در دماوند

دماوند - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای دانشگاه علم و صنعت در ۳۰ هکتار از اراضی منطقه شلمبه شهرستان دماوند کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایرنا ، صبح امروز با حضور رییس جمهور و وزرای راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عملیات اجرایی ساخت بیش از ۶۰ هزار واحد مسکونی دانشگاهیان در سراسر کشور آغاز شد.

همزمان با آیین عملیات اجرایی ساخت ۶۰ هزار واحد مسکونی برای نخبگان اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاهای دولتی و آزاد در سطح کشور به صورت ویدیو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد ، در منطقه شلمبه شهر دماوند عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در ۳۰ هکتار از اراضی مذکور پلاک‌های فرعی ۲۹ و ۵۸ از ۷۰ اصلی شهرستان مذکور به دستور آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی آغاز شد.

برگزاری آیین کلنگ زنی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی دانشگاه علم و صنعت در دماوند

در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد ، حسین جنتی مدیرکل کل راه و شهرسازی استان تهران، زمانی مدیر کل بنیاد مسکن تهران، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، همتی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، امیراحمدی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند حضور داشتند.

ساخت واحدهای مسکونی اعضای هیات علمی، نخبگان و دانشگاه علم و صنعت

برگزاری آیین کلنگ زنی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی دانشگاه علم و صنعت در دماوند

مدیرکل کل راه و شهرسازی استان تهران در آیین عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی نخبگان، اعضای هیات علمی، کارکنان و خوابگاه های متاهلی دانشگاه ها، اظهار داشت: امروز با دستور رییس جمهور در سراسر کشور عملیات اجرای حدود ۶۰ هزار واحد مسکونی جهت اعضای هیات علمی،نخبگان و کارکنان دانشگاه ها آغاز شد.

جنتی ادامه داد: در استان تهران زمینی به مساحت ۳۰هکتار با واحدپذیری حدود ۲هزار واحد جهت ساخت واحدهای مسکونی اعضای هیات علمی، نخبگان و دانشگاه علم و صنعت تهران آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان داشت: ضمن تشکر از همه عزیزان که در این طرح همکاری داشته اند، به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که با حضور ماشین آلات این نهاد عملیات آماده سازی آغاز شده است.

جنتی گفت: تمام واحد هایی که جهت نهضت ملی و ساخت واحد مسکونی در دستور کار قرار می گیرد، بازده زمانی ۲۴ ماهه جهت بهره برداری واحدها پیش بینی می شود که امید است این واحدها نیز در این زمان آماده بهره برداری شود.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha