۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85389316
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از سه هزار میلیارد ریال از خیرین یاریگران زندگی در کشور جذب شد

اهواز- ایرنا - مدیر کل توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: سه هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال توسط ۲۸ مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور برای کمک و حمایت افراد مبتلا به اعتیاد و بازگشت آنها به زندگی جذب شد.

به گزارش ایرنا فرزین نظری شنبه در آیین تشکیل مجمع خیران یاریگران زندگی خوزستان در محل استانداری بیان کرد: همچنین بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال زمین و کمک‌های غیرنقدی توسط خیرین این تشکل‌ها اهدا شده است.

وی گفت: از سال گذشته با پیشنهاد رییس جمهور تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی در کشور کلید خورده است تا با استفاده از این ظرفیت برای برگشت به زندگی افراد مبتلا به اعتیاد در کشور گام‌های موثر برداشته شود.

نظری اظهار کرد: چرخه درمان اعتیاد با اشتغال‌زایی برای فرد بهبود یافته کامل می‌شود چون اگر زمینه اشتغال برای این افراد وجود نداشته باشد دوباره به اعتیاد باز خواهند گشت.

مدیر کل توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری تصریح کرد: در استان ولایتمدار خوزستان با کمک خیرین روزی خواهد رسید که دیگر فرد معتادی دیده نشود.

در ادامه این نشست مدیر عامل مجمع خیران یاریگران زندگی کشور بیان کرد: خیران در برهه‌های زمانی مختلف پای کار آمدند و اقدامات بسیار ارزشمندی را برای توسعه و پیشرفت کشور و کمک به آحاد مردم‌ انجام دادند.

حسن حمزه‌زاده با بیان اینکه وظیفه هر کسی است که برای مقابله با آسیب اجتماعی مشارکت کند افزود: مجمع خیرین یاریگران زندگی برای ایجاد بستر اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد تشکیل شده تا این افراد به خانواده و زندگی بازگردند.

وی گفت: مجمع خیرین یاریگران زندگی یک تشکل کاملا مردمی است که چند سال آینده نتایج مثبت آن را در کشور خواهیم دید.

حمزه‌زاده از دستگاه‌های اجرایی خواست تا با خیرین برای ایجاد بستر اشتغال افراد نجات یافته از اعتیاد همیاری و کمک کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان حدود ۲ تا ۳ هزار معتاد متجاهر در خوزستان وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha