استاندار چهارمحال و بختیاری: حضور در انتخابات حراست از خون پاک شهداست

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با دعوت از مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، حضور در پای صندوق‌های رای را از راه‌های حراست از خون پاک شهدا و تداوم راه اسلام و انقلاب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز شنبه در جمع خانواده شهدا و ایثارگران در همایشی با عنوان "تجدید میثاق با شهدا" افزود: تمام توان دشمن این است که یا انتخابات برگزار نشود و یا آن را تضعیف و کمرنگ کند از همین رو برای خنثی‌سازی این توطئه، راهبردهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تامین امنیت، رقابت، حضور حداکثری و سلامت انتخابات را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات قلب شهدا را خوشحال می کند و تداوم‌بخش راه آنهاست از همین رو انتظار می‌رود همه اقشار جامعه از جمله روحانیون، علما و خانواده معظم شهدا به صورت چهره به چهره مردم را با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای ترغیب و تشویق کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه انتخابات لیله‌القدر نظام است، اظهار داشت: دوست و دشمن بر انتخابات کشور تمرکز کرده است اما به لطف خدا و با حضور مردم بصیر و انقلابی و همیشه در صحنه حماسه دیگری را رقم خواهیم زد.

حیدری یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن تمام توان خود را برای آسیب زدن به کشور به کار گرفته و درصدد است تا در نظام تزلزل ایجاد کند اما وجود رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه مردم نقشه‌های دشمن را نقش برآن کرده است.

وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، یادآور شد: مقایسه ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی با رژیم طاغوت پهلوی به خوبی نشان می‌دهد که ایران در چه شرایط خفت‌باری قرار داشت و اکنون به برکت انقلاب اسلامی به اوج عزت، اقتدار و افتخار دست یافته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایران اسلامی در حوزه پزشکی، مهندسی، فیزیک و صنایع دفاعی دستاوردهای بزرگ و ارزشمندی را به دست آورده به‌طوری‌که به همت توان داخل ایران هواپیمای خورشیدی و موشک‌های نقطه‌زن تولید کرده و در برخی از موارد در جایگاه اول جهان و منطقه جای گرفته است.

حیدری افزود: ساخت توربین قدرت، تولید کیک زرد، تولید آورانیوم صلح‌آمیز، سلول‌های بنیادی، ساخت داروهای بیوتکنولوژی، تولید انعقاد خون و فناوری حراجی چشم از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، مردم چهارمحال و بختیاری در هشت سال مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن را تقدیم نظام اسلامی کردند، همچنین حدود ۴۰ هزار رزمنده از این استان عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدند که از این تعداد ۲ هزار و ۴۳۶ رزمنده شهید، هفت هزار و ۵۰۰ نفر جانباز و نزدیک به ۵۰۰ نفر آزاده شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری: حضور در انتخابات حراست از خون پاک شهداست

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha