مشارکت در انتخابات دشمنان را از ضربه زدن به نظام ناامید می‌کند

زنجان - ایرنا - نامزد نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از استان زنجان گفت: شرکت گسترده در انتخابات، دشمنان را از ضربه زدن به این نظام ناامید می کند ولی مشارکت کم، آنان را علیه کشورمان جری می سازد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ آیت الله اسماعیل نوری زنجانی روز شنبه در نشست خبری، افزود:‌ مسیر هر حرکتی که موجب غضب و خشم دشمنان باشد راهی درست است و هر گامی که مورد تایید و خشنودی دشمنان باشد راهی نادرست است.

وی تاکید کرد:‌ جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از برنامه های دشمنان است که به انحای مختلف در تلاش برای تحقق این امر هستند و از همین رو مردم باید برای جلوگیری از تحقق اهداف دشمنان در این کشور به طور گسترده در پای صندوقهای رای حاضر شوند.

آیت الله نوری اظهار داشت:‌ هر رایی در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال تیری به قلب دشمنان و بدخواهان نظام است و به همین جهت تک تک مردم باید در این عرصه احساس وظیفه و تکلیف کنند.

وی با اشاره به وظایف خطیر مجلس خبرگان رهبری،‌ گفت:‌ این مجلس وظیفه تشخیص مجتهد اعلم را دارد چراکه رهبری جانشین امام زمان(عج) است و باید از همه افرادِ دارای صلاحیت اعلم باشد.

آیت الله نوری خاطرنشان کرد:‌ مجلس خبرگان رهبری همچنین پشتیبان رهبر بوده، از همین رو قوام دهنده پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا،‌ آیت الله اسماعیل نوری زنجانی، متولد سال ۱۳۲۹ در روستای کهریز بیگ (‌یکی از روستاهای استان زنجان)‌ و یکی از دو داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد که استان زنجان پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha