لیگ برتر والیبال زنان؛ مهرسان حریف سایپا در فینال شد

تهران- ایرنا- تیم مهرسان با کسب دومین برد مقابل سپاهان به دیدار نهایی لیگ برتر زنان صعود کرد و حریف سایپا برای کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش ایرنا، بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران که از پنجم آبان با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران آغاز شده، به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها روزهای ۱۷ و ۲۳ بهمن با چهار دیدار پیگیری شد و تیم سایپا با دو برد متوالی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نخستین فینالیست به دیدار نهایی راه یافت، اما جدال دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مهرسان تهران در دور رفت و برگشت یک بر یک مساوی شد تا دیدار سوم تعیین کننده فینالیست دوم لیگ برتر زنان باشد.

دیدار سوم، امروز شنبه در سالن شهید میثمی اصفهان برگزار ‌شد و مهرسان سه بر یک سپاهان را شکست داد تا به عنوان حریف سایپا راهی دیدار فینال شود.

سپاهانی‌ها در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب میهمان خود شدند تا در دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سومی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان بروند.

لیلی توکلی و شهناز برادران مهاجری به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری، جدال دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مهرسان را نظارت کردند. همچنین هدیه صابری و زهرا شیری نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

دیدارهای رده‌بندی و فینال لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۲ نیز به صورت دو برد از سه مسابقه در روزهای یکم، چهارم و هفتم اسفندماه به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha