رئیس فدراسیون دوومیدانی ژاپن: مسابقات در شرایط خوبی در تهران در حال برگزاری است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون دوومیدانی ژاپن گفت: سطح مسابقات داخل سالن آسیا در ایران خیلی خوب است و برای همه مدعیان کسب سهمیه المپیک پاریس اهمیت دارد.

میناکو یامادا روز یکشنبه و پس از برگزاری نخستین روز از یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در بخش بانوان در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین بار است که به ایران می‌آییم و ایرانی‌ها بسیار با ما مهربان برخورد کردند.

وی افزود: با ۲۱ وزرشکار وارد ایران شدیم که ۱۴ دوومیدانی کار پسر و ۷ دوومیدانی کار دختر در تیم ملی دوومیدانی ژاپن در این رقابت‌ها شرکت کردند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: در روز اول مشکل خاصی در برگزاری مسابقات نبود اما امروز در بخش بانوان توانستیم در دوی۶۰ متر با مانع به مدال نقره دست یابیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در این مسابقات از بین ۲۱ ورزشکار شاید ۱۰ نفر از آنها در مواد مختلف در این مسابقات به مدال برسند. سطح مسابقات داخل سالن آسیا در ایران خیلی خوب است و برای همه مدعیان کسب سهمیه المپیک پاریس اهمیت دارد.

یامادا گفت: فکر می‌کنم تمامی ورزشکاران ما به سهمیه المپیک می‌رسند اما نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که آنها می‌توانند در المپیک پاریس مدال‌ می‌گیرند یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha