۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹
کد خبر: 85389580
T T
۲۲ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی اتصال صدرا به آزاد راه شیراز-اصفهان آغاز شد

شیراز-ایرنا-مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: عملیات اجرایی پروژه اتصال شهر صدرا به آزاد راه شیراز-اصفهان به طول ۱۰ کیلومتر در سه فاز و با بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده و طی ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، مهدی پوربهی شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه در شهر صدرا ۲ پروژه عملیات اجرایی آن آغاز و یک پروژه به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: یکی از این پروژه‌ها که عملیات اجرایی آن به صورت رسمی آغاز شده طرح راستگرد اتصال جاده مرودشت-شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی شهر صدرا است.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه یکی از خواسته های به حق مردم و به ویژه شهروندان شهر صدرا ایجاد راستگرد اتصال بزرگراه مرودشت شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی است، گفت: کار عملیاتی این پروژه آغاز شده است و طبق قرارداد حداکثر طی ۲۴ ماه آتی آماده بهره برداری است.

او اضافه کرد: شهروندانی که از شمال استان و از سمت شهرستان مرودشت قصد ورود به شهر صدرا را داشتند باید از زیر گذر پل دانشکده کشاورزی تغییر مسیر بدهند که این موضوع ضمن خطرات احتمالی باعث ترافیک و اتلاف وقت می شود.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا بیان کرد: پروژه راستگرد اتصال جاده مرودشت به صدرا و پل دوربرگردان بزرگراه شهید سلیمانی به طول ۹۰۰ متر و عرض ۱۰ متر اجرا خواهد شد.

او با بیان اینکه مبلغ قرار داد اجرای این پروژه هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال است، ادامه داد: ۲ دستگاه پل به دهانه دو متر، یک دستگاه سازه خاص برای عبور آب سطحی، طول رمپ‌های دور برگردان هزار و ۲۰۰ متر، یک دستگاه پل به دهانه ۱۵ متر و اجرای نیوجرسی در کل بزرگراه شهید سلیمانی از جمله طرح های زیر مجموعه اجرای این پروژه است.

وی اظهار کرد: پروژه بعدی که عملیات اجرایی آن اغاز شده پروژه اتصال شهر صدرا به آزاد راه شیراز اصفهان است.

به گفته پور بهی این مسیر ۱۰ کیلومتری در سه فاز اجرا خواهد شد و قرار است طبق قرار داد به مدت ۲ سال به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه برای این پروژه بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برآورده شده است، افزود: با بهره برداری از این طرح؛ تردد شهروندانی که قصد سفر به اصفهان و بالعکس دار دارند، تسهیل می شود.

وی اظهار کرد: مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر صدرا و کتابخانه آن که به همت شرکت عمران صدرا کار عملیاتی آن از یک سال پیش اغاز شده بود افتتاح شد که این مسجد و کتابخانه آن در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰متر و زیر بنای ۸۵۰ متر بنا شده است .

پوربهی گفت: امیدواریم تمام این طرح ها بتواند لبخند رضایت را بر لب شهروندان صدرایی بنشاند و وظیفه ما هم ارائه این خدمات به صورت مستمر به مردم است.

شهر جدید صدرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha