۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبر: 85389629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم افتتاحیه مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا برگزار شد

تهران- ایرنا- مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا امروز (شنبه) در سالن آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا امروز از ساعت ١٥ با حضور ٤٣٠ ورزشکار از ٢٦ کشور از قاره کهن با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، تیم‌ها، کادر فنی و داوران رژه رفتند.

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در این مراسم با خیرمقدم به رئیس و دبیر کل کنفدراسیون دوومیدانی آسیا اظهار داشت: از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان که در برگزاری مسابقات نقش موثری داشت و حمایت زیادی کرد متشکرم.

وی اظهار داشت: خوشحالیم که بیش از ٤٣٠ ورزشکار از ٢٦ کشور در یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی حضور یافتید. مسابقاتی که بسیار اهمیت دارد زیرا ورزشکاران می‌توانند در این مسابقات به سهمیه المپیک و ورودی جهانی دست یابند.

در ادامه مراسم، دهلان الحمد گفت: با خیرمقدم به همه مهمانان و سلام به قهرمانان و ایرانی‌ها که به‌عنوان میزبان، خیلی صمیمی کنار ما بودند. قدردانی صمیمانه‌ام را به فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌کنم.

مراسم افتتاحیه مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا برگزار شد

رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، گفت: برای تمامی قهرمانان آرزوی موفقیت و ثبت رکوردهای خوب در این مسابقات را دارم.

سپس، همچنین سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، پیام کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان را قرائت کرد. در متن این پیام آماده است: "قهرمانان و ستارگان دوومیدانی داخل سالن آسیا، مربیان و مدیران محترم؛ سلام و احترام. به تهران، پایتخت ایران اسلامی، سرزمین صلح و آرامش خوش آمدید. میزبانی از یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی آسیا، رشته مادر در مجموعه آفتاب انقلاب، افتخاری برای ایران اسلامی است. اطمینان دارم این مسابقات با کیفیت فنی بالا در بستر مناسب برگزار می‌شود و سبب توسعه و بالندگی دوومیدانی در قاره کهن است تا قاب‌های زیبا از ورزشکاران آسیا به ثبت برسد. امیدوارم این روزها با ثبت خاطراتی خوب همراه باشد و فدراسیون دوومیدانی بتواند این مسابقات را با شایستگی به اتمام برساند. حضور رئیس و دبیر کنفدراسیون آسیا را ارج می‌نهم و از دست اندرکاران این مسابقات به نیکی نام برده و از سرپرست فدراسیون دوومیدانی که خود قهرمان پرافتخار این رشته است، تقدیر می‌کنم و بهترین‌ها را برای شما آرزومندم."

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha