عملیات اجرایی هزار و ۱۳۰ واحد مسکن دانشگاهی در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه_ ایرنا_ مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: کلنگ‌زنی حدود ۶۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه دانشگاهی در سراسر کشور به صورت همزمان در ۲۰ استان کشور از امروز آغاز شد که سهم کرمانشاه یکهزار و ۱۳۰ واحد است.

رامین الماسی عصر روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هماهنگی‌های لازم در این خصوص از سال گذشته با دانشگاه رازی انجام شد تا از اراضی این دانشگاه در پردیس دانشگاهی جهاد کشاورزی ۲۹ هکتار به این طرح اختصاص داده شود.

الماسی افزود: کارکنان دانشگاه، اعضای هیات علمی و نخبگان که مشکل مسکن دارند می‌توانند از طریق این نهضت صاحب خانه شوند؛ این پروژه مانند دیگر پروژه‌های شهر کرمانشاه در سه طبقه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با دانشگاه رازی برای تغییر کاربری زمین‌های مورد نظر توافق کرده و بنیاد ملی مسکن نیز آماده‌سازی این پروژه را انجام می‌دهد.

مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان با بیان اینکه زمین به صورت رایگان به اعضا داده خواهد شد، بیان کرد: این پروژه در فاز اول در دانشگاه رازی آغاز شده است؛ رایزنی‌ها در مورد همین مورد نیز با دانشگاه آزاد انجام شده تا از ظرفیت این دانشگاه برای ساخت مسکن استفاده شود.

الماسی افزود: اداره‌کل راه و شهرسازی استان آمادگی این را دارد که در این خصوص با سایر دانشگاه ها نیز همکاری کند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمیعت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha