۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85389715
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملارد: حضور حداکثری خانواده‌ها پای صندوق‌های رای برای جامعه امیدآفرین است

ملارد - ایرنا - فرماندار ملارد گفت: حضور حداکثری اعضای خانواده ها در پای صندوق‌های رای روز ۱۱ اسفند برای جامعه امیدآفرین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امین اسدی روز شنبه در جمع بانوان فعال حوزه جمعیت و خانواده ملارد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بانوان در جهاد تبیین و تزریق روحیه امید آفرینی در جامعه نقش موثر و تاثیرگذاری دارند.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی شاهد حضور پررنگ و تعیین کننده بانوان در همه عرصه های اجتماعی هستیم که یکی از آنها جلب مشارکت افراد خانواده در موضوع انتخابات است و با توجه به داشتن مدیریت خانواده می توانند روشنگری کنند.

فرماندار ملارد: حضور حداکثری خانواده‌ها پای صندوق‌های رای برای جامعه امیدآفرین است


وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و خوشحالی دوستان انقلاب و نظام می شود.

این مسئول یادآور شد: فارغ از اینکه چه کسی رای می‌آورد، به لحاظ حفظ اقتدار و امنیت کشور، نیاز به حضور مردم پای صندوق‌های رای است، همه باید در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات احساس تکلیف کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

ملارد به همراه شهرستانهای شهریار و شهرقدس یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی، دهستان ملارد جنوبی، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha