تاکید معاون آبفای کشور بر تکمیل طرح‌های آبرسانی استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - رئیس هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خواستار اجرا و تکمیل طرح‌های آبرسانی و فاضلاب در استان اردبیل شد و نسبت به تامین اعتبارات لازم قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، مسعود علویان صدر عصر شنبه در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر نمین، با اشاره به روند اجرایی این طرح عمرانی، بر تکمیل و بهره برداری از این تصفیه خانه به منظور رفاه حال اهالی تا پایان سال جاری تاکید کرد.

وی همچنین در بازدید از طرح در حال اجرای آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران، در جریان روند عملیات اجرایی و مراحل رو به تکمیل آنها قرار گرفت و نسبت به اجرای مطابق با برنامه زمانبندی این طرح عمرانی تاکید کرد.

رئیس هیات مدیره و معاون برنامه ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل نیز با توجه به ضرورت توسعه امکانات و افزایش ظرفیت آن، نسبت به تامین اعتبار لازم برای توسعه و ارتقا ظرفیت این تصفیه خانه قول مساعد داد.

مسعود خیرجو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل هم در این بازدید با ارائه توضیحاتی درباره روند عملیات اجرایی طرح‌ها و نواقص احتمالی آنها، خواستار توجه بیشتر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در تامین اعتبارات مورد نیاز طرح‌های عمرانی آب و فاضلاب این استان شد.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز طرح‌های آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران از محل اعتبارات تنش آبی تامین می‌شود و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات مصوب، عملیات عمرانی و اجرایی طرح‌ها بدون وقفه و طبق برنامه زمانبندی ادامه یابد.

وی اظهار کرد: ۳۰ شهر و ۹۹۱ روستای استان اردبیل زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل قرار دارند و ۴۰۱ هزار نفر جمعیت در مناطق روستایی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha