نامزدهای خبرگان رهبری مورد حمایت جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل اعلام شد

اردبیل - ایرنا - رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت اجتماعی استان اردبیل مشخصات نامزدهای مورد حمایت احزاب این جبهه برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

حبیب کوهی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲۲ حزب و جمعیت عضو جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در استان اردبیل بعد از بررسی ها و رایزنی‌ها بر مبنای شاخص‌های مد نظر این جبهه، سید حسن عاملی کلخوران و سید حسن عابدیان کلخوران را به عنوان نامزدهای مورد حمایت برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اردبیل انتخاب و اعلام کردند.

وی ادامه داد: لیست نامزدهای مد نظر و مورد حمایت احزاب جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل در حال جمع بندی نهایی است و لیست نهایی در اول اسفند ماه به طور رسمی اعلام خواهد شد تا زمینه ای برای انتخاب احسن و اصلح از سوی مردم باشد.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل تصریح کرد: هدف از فعالیت احزاب و ارائه لیست نامزدهای مورد حمایت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ترویج گفتمان و مشارکت انتخاباتی مردم است و در نهایت آنچه خواست و اراده مردم است، از صندوق‌های آرا بیرون خواهد آمد.

نامزدهای خبرگان رهبری مورد حمایت جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل اعلام شد
حبیب کوهی رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل در جلسه احزاب این جبهه

ستاد انتخابات استان اردبیل در اطلاعیه‌ای اسامی و کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان اردبیل را به شرح زیر اعلام کرده است.

۱. یدالله صفری - کد انتخاباتی: ۱۸
۲. سید حسن عابدیان کلخوران - کد انتخاباتی: ۱۹
۳. سید حسن عاملی کلخوران - کد انتخاباتی: ۲۱

بر اساس این اطلاعیه تبلیغات انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری از چهارشنبه ۲۵ بهمن آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد. استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و پنج حوزه انتخابیه، هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

این دو انتخابات در استان اردبیل همزمان با مشارکت ۳۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار می‌شود و برای حضور در این دوره از انتخابات بیش از یک میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

برای اخذ آرای مردم در ۱۱ اسفند در استان اردبیل یک هزار و ۳۸۳ صندوق به تفکیک ۶۱۳ صندوق شهری و ۷۷۰ صندوق روستایی پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha