همگان برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

شهرکرد_ ایرنا_ فرماندار بروجن گفت: همگان باید برای مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات اسفندماه سال‌جاری تلاش کنند.

به‌گزارش روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛‌ فتاح کرمی شامگاه شنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب ثبت‌نام و اخذ رأی شهرستان بروجن تاکید کرد: نماینده فرماندار و سایر اعضای شعبه باید به قوانین انتخابات مسلط باشند.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان فرماندار در شعبه‌های اخذ رأی افزود: نماینده فرماندار در نهایت اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و قانونمند بایستی حداکثر تلاش خود را به‌کار گیرد.
کرمی تصریح کرد: مهم‌ترین مسوولیت در هر صندوق با نماینده فرماندار است و این نمایندگان باید به‌دور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.
وی یادآور شد: تمامی مجریان و عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی با عوامل هیأت نظارت و بازرسی را داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار شود.
کرمی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بانوان شهرستان بروجن در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات این شهرستان از ۹۸ نماینده فرماندار در شعب، چهار نفر از جامعه بانوان هستند.
به گزارش ایرنا، در این نشست توضیحات لازم در خصوص دستگاه احراز هویت، نرم‌افزار انتخابات و چگونگی تنظیم صورت‌جلسه‌ها از سوی کارشناس فناوری اطلاعات فرمانداری شهرستان بروجن برای حاضران ارائه شد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha